Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Share schreef:Het is ook nooit goed he?! Ze heeft ze iig niet met zn allen in een kooi van een meter zitten!! En dan nu gaan zeuren omdat er geen DAK op zit?! kijk toch eens... Ze kunnen voldoende schuilen als er gevaar zou dreigen van roofvogels!
Ïk vind dat je idd een paradijs hebt gecreeerd voor je konijnen. Echt geweldig.. Als de gemiddelde mens met konijnen eens een voorbeeld aan jou zou nemen zouden er heel wat konijnen een stuk gelukkiger zijn! Petje af!!
irmaroossien schreef:Ehm.. Het hok is wel 5 bij 7 meter he... Daar komt bij de de beide hokken die erin staan hoger zijn dan het hek..

Floor_x schreef:Wowie wat een mooi verblijf
Heerlijk voor die beestjes!
En de mensen die aan het zeuren zijn voor een dak...
Het is nog altijd de eigen keuze van de TS, deze beestjes hebben het súpergoed dus waarom altijd iets zoeken om over te zeuren?
Bij mij lopen ze ook los in de tuin (en helaas, mijn tuin heeft geen dak...) en er is helaas een keer een konijn gegrepen door iets. Natuurlijk was ik verdrietig, maar ze is tenminste een natuurlijke dood gestorven, en niet door eenzaamheid of depressie van alleen in een (te) klein hok zitten...
TS: Keep up the good work