Ik ben dol op koeien en dit tovert echt een glimlach op m'n gezicht. 
Staat ze nog samen met andere koeien? Aangezien het net als paarden kuddedieren zijn..
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

H_Nalanta schreef:Wat een geweldige foto's!Ik ben dol op koeien en dit tovert echt een glimlach op m'n gezicht.
Staat ze nog samen met andere koeien? Aangezien het net als paarden kuddedieren zijn..

mysa schreef:Hoe zit dat met die melk, een koe moet toch wel ieder jaar een kalf krijgen om melk te blijven geven?
Verder: heel erg leuk, een keer een koe in de picture, ik ben absoluut een koeienfan!

Broccoli schreef:Aaaah wat leuk!
Beetje stomme vraag misschien, maar heeft ze geen oorbellen (meer)?

: Een koe kan een leeftijd van 20 jaar bereiken. Tegenwoordig wordt de gemiddelde melkkoe echter maar 5 à 6 jaar oud. Wanneer de melkproductie dreigt te dalen of de koeien niet optimaal vruchtbaar zijn, worden ze vaak afgevoerd naar het slachthuis. 
esiebessie schreef:Ik heb het maar even opgezocht: Een koe kan een leeftijd van 20 jaar bereiken. Tegenwoordig wordt de gemiddelde melkkoe echter maar 5 à 6 jaar oud. Wanneer de melkproductie dreigt te dalen of de koeien niet optimaal vruchtbaar zijn, worden ze vaak afgevoerd naar het slachthuis.

noviceh schreef:Haha gaaf! Koeien zijn leuk, maar deze is echt cool!Dat ze inmiddels 16 is heeft geen invloed op de kwaliteit van de melk?
wat is ze gaaf , en super die leeftijd.