Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
astridelise schreef:Bij de puppy foto dacht ik al aan de Jack Russel en bij de omschrijving van het karakter van paps wist ik het zeker: een Jack Russel!
Ik heb er nl. zelf ook 1 vandaar!
[/quote]
Geef mij de Old English Bulldog maar, ookal is die volgens mij nog steeds niet officieel lifaya schreef:Ik weet gelukkig wel het 1 en ander van honden, vind de Old English Bull een onwijs leuk ras en vind het jammer dat men toch bij de lelijke nieuwerwetse engelse bull blijft die niet eens zichzelf natuurlijk kan voortplanten en bevallen... dat is gewoon een mismaakte creatie, gemaakt door de mensGeef mij de Old English Bulldog maar, ookal is die volgens mij nog steeds niet officieel
wetbagyes14 schreef:astridelise schreef:Bij de puppy foto dacht ik al aan de Jack Russel en bij de omschrijving van het karakter van paps wist ik het zeker: een Jack Russel!
Ik heb er nl. zelf ook 1 vandaar!
Wat leuk! Is die van jou ook zo druk? Als ik met dieszle 5 kilometer fiets op een aardig tempo, en ik komt thuis dan gaat hij nog in de tuin rondjes rennen!
wetbagyes14 schreef:lifaya schreef:Ik weet gelukkig wel het 1 en ander van honden, vind de Old English Bull een onwijs leuk ras en vind het jammer dat men toch bij de lelijke nieuwerwetse engelse bull blijft die niet eens zichzelf natuurlijk kan voortplanten en bevallen... dat is gewoon een mismaakte creatie, gemaakt door de mensGeef mij de Old English Bulldog maar, ookal is die volgens mij nog steeds niet officieel
Ja inderdaad..![]()
Heb je zelf ook een hond?
Marloes__ schreef:wetbagyes14 schreef:Meet actie het zusje van dieszle
Ze is half dood geboren en is dus een beetje een mongooltje
Ik vind het eerder een beetje sneu... Vraag me af of het hondje geen enorme last heeft met eten door dat gebit...