LisaDijk: Zijn pootafdrukken . Ik was juist degene die constant dat ding probeerde schoon te houden, haha! Toen-ie eenmaal door had dat er "iets" in die spiegel leefde, bleef hij ertegenaan slaan
Haha! ach ze heeft ene prachtige foto gemaakt hoor! echt top! alleen die vegen maken het net wat minder!
LadyLisatje
Geplaatst: 12-08-11 14:32
Super !!!
lorelei
Geplaatst: 12-08-11 14:53
wat een superleuke foto's zeg!!!
SilverSan
Geplaatst: 13-08-11 11:53
Wat een geweldige foto's!!! En heel mooi puppenkind! Ik zou graag ook ooit een RR in huis willen hebben... Zijn hoofd moet nog wel een beetje in de oren groeien
xmarliez
Geplaatst: 13-08-11 12:09
Wat een ontzettende prachtige foto's!! Je hebt echt een heerlijke pup!
Yellomofoon
Geplaatst: 16-08-11 01:04
Knappe vent hoor! Wij hebben ook een 8 jarige RR!
Vindt het trouwens ook erg leuk dat de ridgelozen ook een thuis gekregen hebben, had namelijk eens gelezen dat RR zonder ridge ingeslapen worden, net zoals Dalmatiërs met verkeerde vlekjes...
Moeten ridgeloze broer en zus worden gecastreerd/gesteriliseerd , of is dat niet zo?
Gewéldige foto's! Met die spiegel is echt geniaal gedaan! En dat 'ie half uit het mandje komt is ook helemaal te gek. Echt superoriginele foto's en buiten dat echt een heeeerlijk hondje.
Sandra: Is geen goeie combi hoor, een RR én een connemara . Spreek uit ervaring! Hahaha nee hoor, is echt een súpercombinatie! Zijn oortjes zijn inderdaad nog een "beetje" aan de grote kant . Meneer heet ook flappie . Overigens hebben de Thokoza's altijd wel flinke oren! Ook wel leuk, je herkent ze meteen!
Yellomofoon: Leuk! Overigens een heel gezellig topic hier op bokt : [HK] Rhodesian Ridgeback liefhebbers Is dat echt zo met inslapen ? Hoor ik nu voor het eerst! Bij het nest van Shaka (onze vorige RR) zaten geloof ik geen ridgelozen, maar in dit nest 2. Ze gingen gewoon voor een iets lagere prijs weg. Ridgelozen zouden ook sterker zijn dan de RR's met ridge heb ik gehoord. Geen idee wat ervan waar is hoor ! Tuurlijk wilden we het liefst gewoon een "echte" (beetje stom, want zonde ridge zijn ze net zo echt als met, alleen voor het gezicht niet), maar deze kwam vanaf de eerste kijkdag al meteen naar mijn moeder toe, dus de keuze was eigenlijk snel gemaakt. En hoe cru ben je eigenlijk als dat hondje zo overduidelijk naar je toekomt en je als hobby-hondenhouder dan tóch voor eentje wilt gaan met ridge? Dat vonden wij dan, dus we waren al snel overstag. En niets is minder waar, het is 10x meer een RR dan onze Shaka, hahaha, terwijl Shaka wel álle kenmerken bezat .
Ze hoeven overigens niet gesterriliseerd of gecastreerd te worden. Je zou er gewoon mee kunnen fokken, het is niet uitgesloten dat je dan meteen nakomelingen zonder ridge hebt. Deze twee komen uit een nest van 2 perfecte ouders, maar heeft de natuur toch voor een normale rug gekozen. Mocht je ermee willen fokken, dan worden het nooit goedgekeurde honden, omdat ze nooit een Atje krijgen op de keuring bij de ridge. Dus een dekreu volgens de normen van het RRCN zal het nooit worden.
Lys: En terecht! Jullie hebben ook geweldige foto's geleverd! Manon zit dan niet zoveel meer op bokt, maar wil jullie allebei echt een dikke pluim in jullie ass steken! Krijg echt zooooveel complimentjes op de foto's! Wees maar trots meiden !
De rest: Thanks !
Lisett_
Geplaatst: 16-08-11 21:56
Wat een knapperd zeg, leuke naam ook! Komt het vaker voor dat ze zonder ridge geboren worden? Ik heb het nog nooit gezien namelijk.
Wat een prachtige hond! Met of zonder ridge hij blijft leuk Leuke foto's zijn het ook, het uitvergroten wel waard
horsii
Geplaatst: 18-08-11 15:47
Wat een prachtige pup! Ook zonder ridge is die geweldig leuk.
Venix
Geplaatst: 18-08-11 16:02
Waaaaaaaaaaauw, wat een prachtige foto's! En je hond is ook echt supermoooi! Ik ben fan!
Yv_
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-11 16:17
Thanks . Ben zelf ook harstikke verliefd! Hij heeft echt zo'n gaaf karakter! Ontzettend speels en eigenwijs, maar daarbij ook zo lief! Deze foto hoort dan niet bij de shoot en is een lucky shot want mams had de camera in haar handen (en dat is meestal drama ), maar het toont wel hoe leuk-ie is!
LovesMaarte: Ja hoor, regelmatig . Of met verkeerde (te groot/te klein/scheef) boxen, of zelfs met meerdere kroontjes over de ridge verspreid, of zelfs kronkels in de ridges! Blijft toch een wondertje der natuur en moeder moet maar net goed gezind zijn .
Volgens mij is er ook echt geen touw aan vast te knopen en altijd maar afwachten wat de moederhond eruit gooit.. Zie het nest van Badu: 2 perfecte ouders, maar toch 2 pups zonder rigde..