Niet dat je er nu nog wat aan kunt doen maar waarom zijn ze niet gewoon tot 12 weken oud bij hun moeder gebleven? Als het een officiële fokker is dan mogen ze zelfs niet eerder weg. Het is geen verwijt maar een gewone vraag.
Moet dat? Volgens mij moet niks, maar doen de meeste fokkers dit zodat ze wel een entingen en vlooien behandelingen en wormen behandelingen krijgen. En tsja het is beter omdat ze nog leren van hun moeders maar volgens mij is het niet zo dat het moet.
Ze hebben de eerst enting gehad, binnenkort met 12 weken krijgen ze de 2e enting, we houden ons aan het ontwormen en de vlooien bahandelingen. Ze zijn ook niet alleen weg maar met zun 2tjes .
ach wat een schatjes! Kan het me nog goed herinneren dat ik mijn 2 kleine katjes ging ophalen 2 jaar terug Nu zijn ze al weer 2 jaar en de ene weegt alweer 7 kilo en de ander 3 kilo Ook van ver weg en ik ben zelfs ook nog 2 keer wezen kijken Dus ben in totaal 3 keer heen en weer geweest haha. Zo groeien ontzettend snel bewaar de foto's goed het is heerlijk om foto's terug te kijken van toen ze nog klein waren! En maak ook een filmpje is ook leuk, ik heb een filmpje dat ze aan het stoeien zijn en die kwam ik laatst weer tegen!