Mini zebravink probeert te overleven...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 16:18

stef schreef:
op dieren zit meestal geen garantie hoor, wie zegt dat het dier al ziek was toen het de winkel uit ging? (even in t algemeen)

Op dieren zit altijd 6 maanden garantie, mits gekocht bij iemand die bedrijfsmatig bezig is (dierenwinkel/handelaar).

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 16:59

Wilawander schreef:
Deze zebra's zullen alleen overleven met handopfok bij iemand die dat kent. Zo zijn ze ten dode opgeschreven. Op de foto's zie ik al een zeer verzwakt vinkje.

Ik heb het nog nooit gedaan, dat scheelt ;)

Jana_en_Ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 23:47

Brainless schreef:
Je kan evt. teruggaan naar de winkel en je geld terug krijgen van de, helaas overleden, vogeltje.

Dat zou ik nog doen ook.. al is het maar om die Winkel er even met zijn neus op te drukken dat het diertje 1 dag na aankoop overleden is en hun het financiele gewin weg te nemen van die verkoop...

Arm klein vogeltje... Y;(

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-11 23:57

We hebben opgebeld en gezegd dat het jong dood is en we krijgen morgen voor 2 euro een zak Havens, de rest hoeven we dan niet te betalen omdat het vogeltje dood is.

Het is dat ons paard echt alleen Havens mag (Van alle andere merken krijgt ze slokdarmverstopping), en hun de enige zijn die het hier verkopen, maar anders had ik het niet gedaan.

Met de 2 andere vogeltjes gaat het beter, ze hupsen samen over de bodem en zitten duidelijk al ietsje beter in hun vel :)

Polly
Moderator Algemeen

Re: Mini zebravink probeert te overleven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 08:28

fijn dat de anderen beter lijken.

Ik heb zelfs na 2 weken nog geld terug gehad van een winkel, had daar een kanarie gekocht en 2 weken later lagen ineens beide dieren dood.
Ik kon toen kiezen tussen een nieuwe vogel of geld terug.

Sanne25

Re: Mini zebravink probeert te overleven...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:12

Dat beestje was zo te zien idd nog heel jong. Mijn jongen gaan pas weg als ze hun uiteindelijke 'verenpakje' hebben. Lief van je dat je het beestje probeerde te redden maar je houd die praktijken dan idd wel draaiende.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 19:24