Puppy-time!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:27

Wat een leuke hond <3 Ben zelf ook helemaal herder fan. Jou topic is ook erg grappig Wilawander _O-

TS Veel plezier met Bentley!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 11:35

rienne schreef:
Leuke hond! Maarja alle puppies zijn leuk haha.

Pas wel op met dat graven, wij hadden vorig jaar een Chow Chow pup gekocht en die graafde ook. Kon geen kwaad dachten wij, ja hij had een week later een gat onder de shutting gegraven en was ontsnapt.

Veel plezier er nog mee!!

het grootste deel van onze tuin bestaat uit tegels. Het stukje tuin wat we verder hebben is afgezet met gaas, i.v.m. een loslopend konijn. Dus ze kan alleen in dit kleine hoekje wat graven :)

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 11:43

Beeker schreef:
Ach gut wat een schatje! Die wil ik ook!
Veel plezier ermee!

Deze krijg je niet mee hoor :n :P m'n schoonmoeder zou d'r ook al zo in d'r tas stoppen :oo _-:(

AapjeAstrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:45

Ooh wat een leukerd! Ook een grote mafketel volgens mij, daar ga je nog veel plezier aan beleven :)\
Stoere naam ook!

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 11:50

ze is zeker maf := zo nu en dan heb ik een waterballet in m'n kamer, omdat ze het nodig vindt om al het water uit haar waterbak te graven :wow: oh ja, en al onze schoenen staan inmiddels op de verwarming, want dat vond ze ook erg leuk speelgoed >;)
maar verder is het een schatje hoor O:)

amy_leftover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-11 23:02

Gisteren heeft ze kennis gemaakt met de herder van mij schoonouders, ze moet duidelijk nog wel een stukje groeien :+
Hij was erg lief tegen haar in elk geval, behalve dan dat ze haar bal al vrij snel kwijt was :P
Afbeelding