Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nemurin schreef:Hahaha wat leuk! Je kunt precies horen hoeveel verschillende mensen in jullie huis wonen.En jullie hebben meerdere vogels zo te horen...
Ze zit trouwens prima in d'r veren voor een papegaai in gevangenschap!Doet ze helemaal niet aan plukken?

Echt gaaf dat ze zelfs eitjes legt! Jullie hebben er dus flink verstand van, netjes.[/quote]

Ook schrijft hij hele recepten voor als er iemand bij de balie staat (2 maal daags 1 tablet) en hij kan vele geluiden van bijkomende katten en honden na doen. Roept dus niet in wilde weg, maar doet het het alleen als het geluid ook zou KUNNEN voorkomen. (zoals die recepten, dat doet ie alleen als er een klant bij de balie staat.) Zilfstar schreef:GR's zijn echt leuk. Op de DA praktijk waar ik gewerkt heb hadden we er ook eentje. Die deed het alarm na van de narcose app en dan ook ALLEEN als er geopereerd werd. Dus iedereen dan rennen naar de OK om te kijken of er hulp nodig wasOok schrijft hij hele recepten voor als er iemand bij de balie staat (2 maal daags 1 tablet) en hij kan vele geluiden van bijkomende katten en honden na doen. Roept dus niet in wilde weg, maar doet het het alleen als het geluid ook zou KUNNEN voorkomen. (zoals die recepten, dat doet ie alleen als er een klant bij de balie staat.)

En voorral niet wanneer ik er ben. Vind het juist leuk als ze veel praten..
Maar ik heb er verder niks mee, ben veelste bang dat die in me klauw zit. 
dan zou die alleen máár vloeken 
Ik vraag me af hoe het kan dat deze dieren dit kunnen nadoen.. en het wel begrijpen maara bijv. niet zelf hele zinnen kunnen leren praten... (of zou dat wel kunnen.. dus serieus zo opvoeden als dat je bij een kind doet) .. 
Vandaar mijn verhaal.