Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eigenlijk maar goed dat ik allergisch ben...

ben echt een leuk met cavia benamingen haha
haha ja anders kon ik ook nog cavia's naar je toe brengen

pinuts schreef:dacht dat het bij cavias altijd wel erg duidelijk was welke man en welke vrouw is. Tenminste mijn beren hebben het echt groot vanonder, kun je niet omheen haha. Mja natuurlijk hardstikke leuk dat je van die schattige baby's hebt nu:D Zijn er echt veel:)
jammer genoeg niet. Heb me er, met de dierenarts, nog wel eens in vergist!
Met 5 weken zijn de mannetjes al geslachtsrijp dacht ik...
mn moeder heeft een mannetje en die komt wel eens logeren en dan moet ik me inhouden om hem niet stiekem bij een van de dames te laten p maja, dan wordt het wel heel erg druk.. maar als ik dit dan zie twijfel ik meteen weer haha OldSkipper schreef:Rus komt meestal niet zomaar uit dit soort combinaties rollen, of er moet heel dicht bij rus in de voorouders zitten, volgens mij kan het niet eens omdat als er rus uit zou komen er minimaal 1 ouder rus moet zijn. Uit rusdragers krijg je volgens mij geen rus zonder het met een echte rus te verparen.
Dus ik denk niet dat je daar op hoeft te hopen. T word/is denk ik gewoon een witte rood oog.
Meerdere keren trouwens stef schreef:OldSkipper schreef:Rus komt meestal niet zomaar uit dit soort combinaties rollen, of er moet heel dicht bij rus in de voorouders zitten, volgens mij kan het niet eens omdat als er rus uit zou komen er minimaal 1 ouder rus moet zijn. Uit rusdragers krijg je volgens mij geen rus zonder het met een echte rus te verparen.
Dus ik denk niet dat je daar op hoeft te hopen. T word/is denk ik gewoon een witte rood oog.
Euh, ik heb ze gehad uit een schildpad en een zwarte, dus tjaMeerdere keren trouwens