Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
querido schreef:je hebt wel gelijk Sassy maar dan is het opeens wel heel concreet.. ik hou heel veel van dit hondje en ik vind het vreselijk als hij weg zou gaan.. in huis is het een schatje. Soms hoop ik gewoon dat er opeens iemand zich meldt die hem helemaal een te gek plekje kan geven zonder dat ik hem aan hoef te bieden, dat er iemand op mijn pad komt.. ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen hem echt 'aan te bieden'..
Lijkt me idd erg moeilijk.
Sassy schreef:querido schreef:je hebt wel gelijk Sassy maar dan is het opeens wel heel concreet.. ik hou heel veel van dit hondje en ik vind het vreselijk als hij weg zou gaan.. in huis is het een schatje. Soms hoop ik gewoon dat er opeens iemand zich meldt die hem helemaal een te gek plekje kan geven zonder dat ik hem aan hoef te bieden, dat er iemand op mijn pad komt.. ik kan het nog niet over mijn hart verkrijgen hem echt 'aan te bieden'..
Kan ik absoluut begrijpen hoorLijkt me idd erg moeilijk.
Zou ik in jouw plaats ook heel kritisch op zijn. Er zijn helaas genoeg mensen die van te voren niet beseffen wat een bc nou echt is!
Maar bijv. in ons geval...ik kan een hond nog zo prachtig, lief en geweldig vinden, als het er geen is die redelijk wat talent aan de schapen meebrengt dan zouden we er nooit aan beginnen, ik weet niet of dat te begrijpen is. Ik heb er genoeg uit de rescue gehad als alleen maar "meeloper" waar je een beetje gehoorzaamheid of agility mee kon doen in de HS.
Dat is dan de andere kant van het verhaal...en een bc die werkt zou het al haast niet beter kunnen krijgen als bij ons![]()
En misschien zijn er zo meer mensen waar een hond een geweldige plek zou kunnen hebben?