Jenny21 schreef:Leuk zeg! Ga je ze allemaal houden?!
(1 van de redenen waarom ik nooit met dieren wil fokken, is omdat ik NIETS weg kan doen)
Hihi, daar zal ik ook wel moeite mee krijgen, maar ik hou zelf een mannetje
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
wil dr ook 1 

? enny schreef:Ah, wat een schatjes! Mijn vader had vroeger ook een voliére met valkparkieten, vind ze echt ontzettend leuk! Helaas hier in huis geen plek voor een kooi (vinden de katten ook wel jammer denk ik)

knollentuin schreef:ach ach wat een mormeltjes! ik heb jarenlang een valk gehad, was ooit aan komen vliegen overal aangemeld maar niemand die m halen kwam ,superlief en tamme vogel was t ik snapte niet dat niemand m miste(ik dacht dat t een m was en noemde m joepie) toen ging joepie eieren leggen...als ik dit zo zie vind ik t wel jammer dat er toen geen mannetje bij was
. Wat zijn je "kindjes" lelijk..
maar het worden vast prachtige vogels als ze iets ouder zijn.. knollentuin schreef:ach ach wat een mormeltjes! ik heb jarenlang een valk gehad, was ooit aan komen vliegen overal aangemeld maar niemand die m halen kwam ,superlief en tamme vogel was t ik snapte niet dat niemand m miste(ik dacht dat t een m was en noemde m joepie) toen ging joepie eieren leggen...als ik dit zo zie vind ik t wel jammer dat er toen geen mannetje bij was