Wat fijn voor m! Zie m zo stralen! Echt heel goed gedaan!! Kom het stel snel bekijken!
rocymax
Geplaatst: 19-05-11 20:18
Heerlijk dat je zoontje een lief vriendje gevonden heeft. Ik denk dat het superbelangrijk voor hem is. Twee soulmates, twee beschadigde zielen hebben elkaar gevonden.
easygoing
Geplaatst: 19-05-11 20:24
Wat een warmte en liefde stralen die 2 naar elkaar uit, zo vreselijk ontroerend en eigenlijk met geen pen te beschrijven. Echt zo ongelofelijk fijn voor je ventje dat hij nu echt een luisterend oor heeft die verder niets van hem verwacht en witje heeft eindelijk beschermende handen om haar kleine lijfje. Prachtig Pauline echt waar prachtig.
Laatst bijgewerkt door easygoing op 19-05-11 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Plientje, wat zul jij weer kunnen genieten als je je knul zo ziet. Ik hoop dat dit beestje hem een beetje kan helpen om alles een beetje een plekje te kunnen geven.
Vanmorgen om half zeven was het alweer volle bak voor de kooi van onze nieuwe aanwinst. Ooooh ze kan omhoog klimmen! Mamaaaaa zie je dat?? Van Britt heb ik allerlei goede hamstertips gekregen en zometeen mag hij er op school wat over vertellen.