Siepy en haar 5 bijzondere kittens.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Siepy en haar 5 bijzondere kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:17

Let er wel op als je de moeder naar buiten laat dat ze al gauw weer krols kan worden en je dus binnenkort weer een nestje kan hebben (is niet betweterig bedoeld). ;)

Veel plezier met de kittens! Ze zijn erg leuk en moeders is er duidelijk zuinig op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:26

Ffortuna schreef:
Let er wel op als je de moeder naar buiten laat dat ze al gauw weer krols kan worden en je dus binnenkort weer een nestje kan hebben (is niet betweterig bedoeld). ;)

Veel plezier met de kittens! Ze zijn erg leuk en moeders is er duidelijk zuinig op.

Hoe snel worden ze weer krols dan?
Zou binnenkort de DA 'ns bellen over de sterilisatie,we wouden nog even wachten tot de kittens een tijdje alleen kunnen zijn,aangezien mams toch een aantal uren weg is. :j

Anoniem

Re: Siepy en haar 5 bijzondere kittens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:35

http://www.diereninfo.com/index2o.asp?i ... oort=vraag

Hoe snel ze krols worden verschilt maar het kan heel snel zijn. Het handigste is om haar binnen te houden voor de zekerheid, volgens de link (het antwoord van een dierenarts).

Als ik jou was zou ik ook de DA maar even bellen voor overleg, da's altijd goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 17:38

Ffortuna schreef:
http://www.diereninfo.com/index2o.asp?i ... oort=vraag

Hoe snel ze krols worden verschilt maar het kan heel snel zijn. Het handigste is om haar binnen te houden voor de zekerheid, volgens de link (het antwoord van een dierenarts).

Als ik jou was zou ik ook de DA maar even bellen voor overleg, da's altijd goed.

Bedankt! :)

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 23:07

Binnen houden van de moederpoes heeft nog een belangrijke reden. Mocht er onverhoopt iets met moeder gebeuren buiten zit je met 5 kittens die je kunt gaan flessen. Voor jezelf en vooral voor de kleintjes niet ideaal.
Dus tot een week of 6 als de kittens nog geen vast voedsel eten zou ik haar niet buiten laten. En vanaf die 6 weken kan ze alweer krols worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 17:18

Vandaag hebben 2 kittens de oogjes open gedaan,zo lief <3
Zou de foto's even uploaden en plaatsen :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-11 18:54

hele kleine Foto-update :D
Afbeelding
en in kleur *klik*
Dit is mijn favorietje,net zo'n cavia met die vlekjes <3
Afbeelding
Voor zover we konden zien waren het 4 poezen en 1 kater,de witte is de kater :j