hhaha ik kan niet wachten tot ze gaan rondrennen ging net ff stiekum in het holletje kijken, mams laat het gewoon toe al is ze wel nieuwschierig wat ik doe haha. De kleintjes piepen joh wist niet dat hammies zulke geluidjes maakten
Nee ik ook niet, hier hoor ik ook regelmatig protestgeluidjes en volgens mij zijn die zo nu en dan ook van mams wanneer de kleintjes iets te enthausiast bij haar drinken. Ze hebben al behoorlijke tandjes namelijk
MirandaNH
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-11 12:55
oeehhh mijn babies komen soms uit het nest gekropen zoooo lief haha
Fotos Mijn dames zijn beide nog niet bevallen... Van Liv denk k dat ze wel zwanger is, zat vrijdag nog samen met een man..... Noa heb ik geen idee van, hou ze beide in de gaten
Top dat je ze hebt opgevangen, ook al was je eerst niet van plan mams te houden. Heb ik zelf ook wel, als ze eenmaal bij je in huis staan en je er tijd mee doorbrengt wil je ze niet meer kwijt.
Vind het trouwens een erg leuk hamstertje, ik ben zelf een leek in hamsters en wist niet dat dwergjes ook andere kleuren konden krijgen. Eigenlijk ook best logisch, maar ach.
MirandaNH
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-11 14:07
haha daar heb je gelijk in winsel hihih. pc is niet zo snel maar ben bezig haha
Ja nimuz ik ken er alles van, ik wil ze dan ook nooit meer kwijt hihi. Het liefst zou ik de kleintjes ook houden haha maar dat gaat hem niet worden
MirandaNH
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-11 14:10
Mams kijkt goed, ze zag ze en ze vloog op ze af haha. Ze moesten en zouden volgens mams in het huisje blijven
2 ukkies, de 3de was alweer terug gebracht door mams. Hoe ze ook rond kruipen, te schattig
Goed kijken haha. Mams bracht 1 ukkie weer terug naar het nest. Foto is door de tralies gemaakt, dit om niet te veel te storen
Dat waren ze weer voor vandaag
_baxter_
Geplaatst: 08-05-11 15:22
Aahhwww wat een leuke ukkies zeg
Dat paarse ding is trouwens geen silent spinner, dat is een flying saucer
Nou, hij spint wel silent vind ik Meer silent dan mijn silent spinner, maar dat zou evt misschien ook wel te maken kunnen hebben met het feit dat de ratten de silent spinner ook als wc gebruiken
En wat zijn ze schattig! En dezelfde soort tekening als mams, leuk!
Wat een leuke tijdelijke, blijvende hammie heb je daar. En wat leuk om te zien dat ze zo'n goed moedertje is.
MirandaNH
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-11 18:38
De mams blijft hoor! ben helemaal verlieft op dr! kleintjes gaan straks wel weer naar de opvang
Edit: sorry lees nu pas goed je zin door
MirandaNH
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-11 22:18
Tijd voor een update: Ik zag net alle 4 de ukkies rondlopen met de oogjes halfopen! 1 van de ukkies was lekker brutaal en ging zitten knabbelen aan een stukkie witlof en aan een brokje! 3 van de 4 hebben behoorlijk wat zwart en de 4de is lekker veel wit met zwart koppie, ze zien er onwijs schattig uit! Mams wordt zelf ook steeds minder schrikkerig, we kunnen haar nu met 1 vinger aaien zonder dat ze zich meteen op de rug laat vallen en ze vind het ook goed als we de baby's aaien! Oehh wat gaat het moeilijk worden om de 4 ukkies straks terug te geven hihihi.
Ja het is ook echt leuk hoor! Ik had eigenlijk nooit wat met hamsters, heb altijd ratten gehad en nu nog steeds. Maar nu ik deze hamster in huis heb, leer ik veel over ze en kom ik er steeds meer achter hoe leuk hamsters wel niet zijn! En hoe onwijs schattig
Mintgroen
Geplaatst: 09-05-11 23:50
Ah, wat een leukerdje! Ik wilde ook een hamster redden, maar had helaas even geen gelegenheid om er eentje op te komen halen. Heb m'n hamsterhok en alles laatst ook nog weggegeven, dus had dan alles weer opnieuw moeten kopen. Wel erg leuk zeg