Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar deze met zo'n verhaal; die is echt speciaal. Ben benieuwd naar het jong. Kan ze spontaan bevallen of wordt het een keizersnede? nathalie_v schreef:Vind het super dat er zo goed voor gezorgd word!! Vaak zie je dat zodra een kalf zoiets heeft dat ze ingeslapen worden... Super dat je broer er zo veel voor gedaan heeft!!
Je broer heeft dus een koeien bedrijf zo te lezen! Zo te zien is dat een super boer!!
Maar even een vraagje.. zo'n verhuizing is behoorlijk stress vol neem ik aan, nu dacht ik dat het dus gevaarlijk is om een hoog drachtig dier nog in zo'n situatie brengt ivm. eventueel verstoten van het jong...
(zit een weekje in de schapen ivm. examen, vandaar de vraag.. puur uit nieuwschierigheid hoor!!)
Veel succes en plezier met je logee!
Ik denk dat ze in de stal ook wel een streepje voor zal hebben en dus vaker wordt aangehaald.
en hoe meer je met een koe 'doet' hoe tammer ze wordt.

Wel heeft ze een flinke schrobbeurt ondergaan! 
aandezien dikbillen erg vaan problemen hebben met een natuurlijke geboorte nathalie_v schreef:Vind het super dat er zo goed voor gezorgd word!! Vaak zie je dat zodra een kalf zoiets heeft dat ze ingeslapen worden... Super dat je broer er zo veel voor gedaan heeft!!
Je broer heeft dus een koeien bedrijf zo te lezen! Zo te zien is dat een super boer!!
Maar even een vraagje.. zo'n verhuizing is behoorlijk stress vol neem ik aan, nu dacht ik dat het dus gevaarlijk is om een hoog drachtig dier nog in zo'n situatie brengt ivm. eventueel verstoten van het jong...
(zit een weekje in de schapen ivm. examen, vandaar de vraag.. puur uit nieuwschierigheid hoor!!)
Veel succes en plezier met je logee!
!!
Ben wel benieuwd!
erg knappe koe trouwens