ik durfde de foto's (voor het eerst!!) te bekijken, maar dan wel héél vluchtig hoor

Ze zien er wel erg mooi uit! Ik vind die eerste ook echt prachtig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
Grace schreef:Hihi, dat was een ieniemienie spinnetje, en vliegen deed ie ook al niet, alleen een beetje voor het raam hangen.die vliegende spin vond ik echt mooi gemaakt.. alleen ook doodeng.. wat een groot beest zeg
(maar heb je wel kunnen slapen vannacht?)phormicola schreef:Kijk, dás nog eens een joekel.
Pluizebolpum schreef:Straww_ schreef:Valt best mee hoor. Tenminste, als je kruiswassende katten en ezel-imiterende paarden bent gewend als je probeerd een mooi plaatje te maken. Spinnen blijven meestal vrij netjes zitten. Het moeilijkste is de juiste instellingen voor de camera vinden; belichting en zorgen dat ie niet te korrelig wordt.Nog lastig om zoiets op de foto te zetten!
Overigens, het verhaal bij foto 3, die spin zat op de muur boven mijn bed en omdat mijn kat ook dol op spinnen is en ik niet op spinkauwende katten wilde ik die vangen om buiten te zetten. Spin was het daar niet helemaal mee eens en sprong me zo in mijn BH. Dat ging zelfs mij iets te ver. Grote runners zijn leuk, maar ze moeten niet handtastelijk worden.

haha dat is al heel wat!

). Heeft idd ook wel geholpen met de spinacceptatie...
) bespringt. Niet dat dat veel voorstelt hoor, het is niet dat je dan een spin aan je vinger hebt hangen ofzo... Frodo_ schreef:ik weet dat ik het eng vind, maar toch klik ik het aan.
ik voel het overal kriebelen
.