Haha hij is tot nu toe het enige dier van wie ik mijn vriend een hele fotoshoot kan laten kijken. Normaal is het van kijk schat wat een leuk diertje, en na 1 foto kijkt hij alweer de andere kant op, jaja nou weet ik het wel hoor . Hij vond hem zelfs "vet gaaf" en wil nu later (als we wat meer financiele ruimte hebben) ook een echte noor. Wij hebben een heel lief half noren meisje en die is al heel leuk, maar jammer genoeg heeft ze niet alle kenmerken van mama geërft (wel een Noren bouw en uitstraling die ik ook bij de jouwe herken, maar helaas niet de mooie vacht )
Fee_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-11 00:03
Hihi, wat grappig. Maar hij is dan ook wel erg knap.. Ik ben echt benieuwd hoe zijn vacht is als ie uitgegroeid is. Hoop op een dikke kraag. Een dikke staart heeft ie nu al.
wat een schitterende kat,en wat heeft hij toch een superlief koppie,ik ben helemaal weg van hem.
luanova
Geplaatst: 01-03-11 17:26
Die oogjes boven de bank uit Zo'n typische Noorse-boskat-blik.... fantastisch !
Fee_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-11 21:26
Haha je bent niet de enige whitneyvdw. Bedankt!
Luanova, ik vond het ook echt een geweldig gezicht.. Hij speelt altijd verstoppertje, en als je dan verstopt ben, komt ie stiekem een stukje dichterbij en als je dan weer kijkt staat ie stok stijf stil. Echt lachwekkend.
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 01-03-11 21:26
*Jat Olav uit zijn mandje* Wat een prachtbeest zeg! Zo komen we ze in het dierenasiel nou nooit tegen...
Miss_kell
Geplaatst: 01-03-11 22:10
Wow! Wat een mooie Boskat! Wij hebben er vroeger ook 1 gehad...en zwart witte! Geweldig mooie beesten! (alleen zo duur )
Fee_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-11 22:15
Haha, je moet er inderdaad wat voor over hebben, maar dan heb je ook wat! Thanks!