Wat een schatje! Komt deze toevallig bij de familie Dijkhuizen vandaan? Is exact dezelfde kruising, volgens mij qua uiterlijk ook gelijk en qua leeftijd ook. En ze hadden kort geleden een nieuw huisje voor hem gevonden
Geweldig,schitterend,altijd nog mijn wens geweest zon hondje,heb een hond maar wil er ooit zo een bij.Prachtig diertje.
ninjahoen
Geplaatst: 25-02-11 15:46
Calanddra schreef:
Wat een schatje! Komt deze toevallig bij de familie Dijkhuizen vandaan? Is exact dezelfde kruising, volgens mij qua uiterlijk ook gelijk en qua leeftijd ook. En ze hadden kort geleden een nieuw huisje voor hem gevonden
Ah dan is het denk ik een zusje (wist niet meer of die andere een hij of zij was dus koos er maar eentje) van die pup. Hun dochter had een pup uit belgië gehaald terwijl haar moeder van niks wist, zelfde kruising, even oud, ongeveer hetzelfde uiterlijk. De pup moest dan ook (zoals verwacht ) weg, maar gelukkig hebben ze een nieuw huisje gevonden.
denk dat die van jou dan een zusje is
Rennie89
Geplaatst: 25-02-11 20:07
OMYGOD ITS SO FLUFFY IM GONNA DIE
Kentaro
Geplaatst: 25-02-11 20:13
WOUW!!! Wat een plaatjes!!!
En mensen maar een hoop geld neertellen voor de mooiste honden, terwijl de mixies het allermooist zijn............
ninjahoen
Geplaatst: 25-02-11 20:24
lifaya schreef:
OMYGOD ITS SO FLUFFY IM GONNA DIE
ninjahoen
Geplaatst: 25-02-11 20:27
Kentaro schreef:
WOUW!!! Wat een plaatjes!!!
En mensen maar een hoop geld neertellen voor de mooiste honden, terwijl de mixies het allermooist zijn............
Ja ze zijn ook echt prachtig en ik ben ook echt blij met ze mijn persoonlijke ervaring is dat van de honden die wij thuis gehad hebben, dat daar de Mixen/ niet rashonden het beste deden/het minste ziek waren, onze echt ras Collie was altijd ziek en had van allerlei problemen, dus ik ben ook echt op zoek gegaan naar een mix die gewoon bij iemand thuis geboren was... (dit geldt natuurlijk absoluut niet voor alle rashonden, maar dit was mijn persoonlijke ervaring vandaar deze mooie mix honden!)
Ben je bekend met de overgevoeigheid die zowel borders als aussies kunnen hebben? Kan je met een swab testje laten testen. Op de site van de aussie club nederland staat er meer over. Wel handig ivm met ivermectine overgevoeligheid.