heb wel eens op discovery gekeken die alsmaar door fokken met gespierde koeien, eindresultaat Super cow.
Ook flimpje van op youtube mocht er gedacht worden photoshop!

http://www.youtube.com/watch?v=Nmkj5gq1 ... r_embedded
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) en toen hij 2-2,5 was, was hij te sterk geworden. Als mijn zusje ging hangen, ging Billy er met mij en haar vandoor
En misschien als we er veel meer tijd in hadden gestoken was het wel gelukt, maar rijden op een paard was toch makkelijker. 
Mariska_28 schreef:Dank jullie voor de leuke reacties!
We hebben een stiertje gekocht omdat ons verteld was dat ossen rustiger in omgang zijn dan koeien. Eerst vonden we hem te klein om op te gaan zitten (je zit toch met die 3 jaar van paarden in het hoofd he) en toen hij 2-2,5 was, was hij te sterk geworden. Als mijn zusje ging hangen, ging Billy er met mij en haar vandoor
![]()
En misschien als we er veel meer tijd in hadden gestoken was het wel gelukt, maar rijden op een paard was toch makkelijker.

moest ik iedere zondag de koe van de buurman melken. Zondag ging mijn buurman met zijn draver te koersen en had geen tijd of was niet helemaal nuchter meer. De koe stond dan achter in het weiland en dan sprong ik erop en reden zo naar voren toe waar ik haar met de hand molk. Geweldig!
Krijg altijd honger van Billy 

)
. Naar BITP kijken is niet goed voor mij, want dan wil ik alles hebben
Hij past qua kleur helemaal bij mijn Vos, die is gek van koeien hihi.
Fiffill schreef:Klinkt goed TS, fijn voor Billy! Ik weet niet of je er al mee bezig was, maar misschien is het handig om hem te leren een voetje te geven? Dat kon hij toch nog niet dacht ik?