Fotoshoot met boxerpup Diva.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CynThier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-11 22:18

@ iedereen: Bedankt voor de reacties. Maar ik heb liever dat mensen de mening van "het zou mijn keus niet zijn geweest" of wat daar ook mee te maken heeft voor zich wilt houden. Ik voel me er ook niet helemaal prettig bij dat ik in (bijna) elke reactie iets over haar ogen leest, als een paar mensen het al hebben gezegt.

Ik wil niemand verder aanvallen ofzo maar wil toch nog iets zeggen.

Ik heb haar gekozen op gevoel, ik keek naar de hond en voelde gewoon iets goeds bij haar. Dat haar oogjes wat "lelijker" zijn, maak mij niks uit. Ze is een hond voor het gezin en fokken doen wij niet, omdat wij daar simpelweg de tijd niet voor hebben.

Ik weet dat het haar een wat lelijkere boxer maakt, maar haar karakter is goud waard !

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:23

X_cyntjee schreef:
@ iedereen: Bedankt voor de reacties. Maar ik heb liever dat mensen de mening van "het zou mijn keus niet zijn geweest" of wat daar ook mee te maken heeft voor zich wilt houden. Ik voel me er ook niet helemaal prettig bij dat ik in (bijna) elke reactie iets over haar ogen leest, als een paar mensen het al hebben gezegt.

Ik heb haar gekozen op gevoel, ik keek naar de hond en voelde gewoon iets goeds bij haar. Dat haar oogjes wat "lelijker" zijn, maak mij niks uit. Ze is een hond voor het gezin en fokken doen wij niet, omdat wij daar simpelweg de tijd niet voor hebben.

Ik weet dat het haar een wat lelijkere boxer maakt, maar haar karakter is goud waard !

*\o/* Geweldig een boxer, voor ons ook geen ander ras!! Oze Vasco is bijna 1 jaar en is onze 6e boxer alweer. En ook die van ons heeft iets hangende oogleden.
Veel plezier met haar.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:26

X_cyntjee schreef:

Je hebt ook helemaal gelijk, sorry dat ik er ook nog wat over zei. Is ook niet leuk om te lezen. Maar de meesten bedoelen het vast niet slecht, we zijn misschien wat bezorgd. Verder vind ik het helemaal geen lelijke boxer hoor!

kavama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:27

Ik vind dat ze mooie kleuren heeft en wat fijn dat er ook mensen zijn als jij en dat er gewoon voor haar ook een baasje is die van haar houdt.

Veel plezier saampjes.

F_Orumster

Re: Fotoshoot met boxerpup Diva.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 22:29

zoals ik al eerder zei, het is een hele mooie boxer verder, goed gebouwd, en erg mooi van kleur.

Vosse

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 23:02

X_cyntjee schreef:

Het is ook niet als aanvallen bedoeld. Maar je stelde dat het normaal was voor een boxer en dit is zeker niet normaal voor een boxer.
En de één vind haar hierdoor mooier vind of juist lelijker dat doet er idd niet toe. Het kan alleen voor oogproblemen zorgen, dat bedoelde ik meer te zeggen. Dus een puntje van aandacht in de verzorging van deze hond.
Verder is het een leuke boxer om te zien hoor, met een mooie kleur en aftekening.
Geen reden om minder van haar te houden en minder van haar te genieten!