Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
X_cyntjee schreef:@ iedereen: Bedankt voor de reacties. Maar ik heb liever dat mensen de mening van "het zou mijn keus niet zijn geweest" of wat daar ook mee te maken heeft voor zich wilt houden. Ik voel me er ook niet helemaal prettig bij dat ik in (bijna) elke reactie iets over haar ogen leest, als een paar mensen het al hebben gezegt.
Ik wil niemand verder aanvallen ofzo maar wil toch nog iets zeggen.
Ik heb haar gekozen op gevoel, ik keek naar de hond en voelde gewoon iets goeds bij haar. Dat haar oogjes wat "lelijker" zijn, maak mij niks uit. Ze is een hond voor het gezin en fokken doen wij niet, omdat wij daar simpelweg de tijd niet voor hebben.
Ik weet dat het haar een wat lelijkere boxer maakt, maar haar karakter is goud waard !
Geweldig een boxer, voor ons ook geen ander ras!! Oze Vasco is bijna 1 jaar en is onze 6e boxer alweer. En ook die van ons heeft iets hangende oogleden.X_cyntjee schreef:@ iedereen: Bedankt voor de reacties. Maar ik heb liever dat mensen de mening van "het zou mijn keus niet zijn geweest" of wat daar ook mee te maken heeft voor zich wilt houden. Ik voel me er ook niet helemaal prettig bij dat ik in (bijna) elke reactie iets over haar ogen leest, als een paar mensen het al hebben gezegt.
Ik wil niemand verder aanvallen ofzo maar wil toch nog iets zeggen.
Ik heb haar gekozen op gevoel, ik keek naar de hond en voelde gewoon iets goeds bij haar. Dat haar oogjes wat "lelijker" zijn, maak mij niks uit. Ze is een hond voor het gezin en fokken doen wij niet, omdat wij daar simpelweg de tijd niet voor hebben.
Ik weet dat het haar een wat lelijkere boxer maakt, maar haar karakter is goud waard !
X_cyntjee schreef:Ik heb haar gekozen op gevoel, ik keek naar de hond en voelde gewoon iets goeds bij haar. Dat haar oogjes wat "lelijker" zijn, maak mij niks uit. Ze is een hond voor het gezin en fokken doen wij niet, omdat wij daar simpelweg de tijd niet voor hebben.