Hier lopen er ook in de weides denk dat het er tussen de 50 en 100 zijn Vind het maar gekke beesten zijn voor alles en iedereen bang Ze zijn gewoon grappig van lelijkigheid (is dat nederlands )
Volgens mij zijn deze best aanhankelijk? Geef mij maar de varkens hier die zijn veel stoerder
Rennie89
Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-10 18:22
deze zijn erg aanhankelijk ze sprongen meteen op me toen ik in de wei liep erg lief en aardig maar zo kun je geen foto's maken
Ze zijn leuk! De ouessantjes die op mijn stage rondlopen hebben niet zo'n lol in de sneeuw Die willen het liefst met zijn allen in de stalletjes blijven en vooral heel heel heel dicht tegen elkaar aan liggen. Wel leuk om te zien dat deze zo vrolijk worden van de sneeuw!
Moet zeggen dat de geit het bij ons wel prachtig vindt, die verandert echt in een sneeuwschuiver
Hee zo eentje hebben wij vanmiddag uit de sloot gered! Beestje was door het ijs gezakt, ben het weiland in gelopen en met een touw hem eruit getrokken, gelukkig vrij snel (wij zagen hem er doorzakken) dus ik hoop dat ie er verder geen last van overhoud (was geen boerderij of stal of iets bij het weiland).
Maar even ontopic; ontzettend leuke foto's!!
Catori
Geplaatst: 04-12-10 18:48
Wat een superleuke dieren zijn het ! en ontzettende mooie foto's!
Op de zorgboerderij komen ze ook altijd gelijk aanracen....zijn zo grappig!