Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
me_myself_i schreef:Ik vind dit zo hartverscheurend.. Mensen die zuur over een hond gooien moeten voor mijn part zelf maar eens een flinke laag zuur over hun heen krijgen... stelletje achterlijke... Zoiets noem ik geen mensen meer... Top werk dat jullie doen hoor!
.Goof schreef:Ik snap niet altijd waarom men maar willens en wetens wil proberen dieren in leven te houden. Er staan er hier echt een aantal tussen die je uit liefde toch juist een spuitje zou geven?
Die herder bijvoorbeeld, er staat al bij of je twijfelt of die het gaat halen, geef hem dan gewoon zijn rust.
Voor de dieren die er wat beter aan toe zijn trouwens super dat er goede zorg is!
Nikki__ schreef:Goof schreef:Ik snap niet altijd waarom men maar willens en wetens wil proberen dieren in leven te houden. Er staan er hier echt een aantal tussen die je uit liefde toch juist een spuitje zou geven?
Die herder bijvoorbeeld, er staat al bij of je twijfelt of die het gaat halen, geef hem dan gewoon zijn rust.
Voor de dieren die er wat beter aan toe zijn trouwens super dat er goede zorg is!
Ik ben het volledig met je eens.![]()
Een dier dat zo extreem mager is, compleet verbrand, onder de teken, waarom is het diertje niet ingeslapen?
Het heeft geen toekomst, dat geven jullie zelf aan. Waarom dan nog zoveel langer laten lijden?
opisop_shop schreef:Wij wilden geen opknapper maar gewoon een leuke hond en op dat moment zaten er bij de asiels hier in de buurt alleen maar herders en Jacks en beide zijn niet zozeer mijn ding.
ons hondje was net overleden en we wilden een leuk jong klein hondje. En dat was hier in de buurt gewoon niet te vinden. We hebben ook nog een labrador
Ik heb hier gewoon geen woorden voor. Wij hebben tot nog toe al onze honden vanuit een asiel of opvang hier in Nederland gehaald maar mijn eerst volgende zal zeer zeker een hondje zijn uit Kroatië of Turkije o.i.d. Ze hebben het zo ongelovelijk hard nodig.
Ikzelf ben alleen van de diertjes in onze eigen 'achtertuin' eerst. Ik heb alleen soms het idee dat zij een beetje vergeten worden, maar dat heb ik bij jou verhaal niet het idee.