Wat knap van je dat je kittens kan opvangen. Echt super! Ik zou het niet kunnen, ik kan er echt geen afscheid van nemen. Respect. En wat een LIEVE schatjes zie ik op de foto's!
ukkiepuk
Geplaatst: 12-10-10 17:53
Ik rijd morgen met de auto vanuit Rotterdam naar Eck en Wiel om onze Lara op te halen. Wil er iemand meerijden om zo'n leuke kleine schattige pluizenbol een goed tehuis te geven
ja ukkiepuk, dat zou wel leuk zijn.....helaas is Lara de enige die een lief baasje heeft gevonden.....echt heel jammer...straks moeten ze naar het asiel in plaats van naar een leuk baasje....
Mijn moeder belde me net. Ze is nogal ziek, waarschijnlijk voorhoofdsholte ontsteking met oorontsteking er bij ofzo, dus dat loopt lekker.
Maar de poezen kunnen de komende week (helaas) nog niet naar het asiel omdat er daar geen plek is... Ze zijn natuurlijk super schattig, maar 10 kittens in de woonkamer is toch wel erg veel...
Hoe is het met Lara? We zijn erg benieuwd hoe ze het bij jullie vind! Ze zal het vast wel naar haar zin hebben!
Groet
TinkerTreas
Geplaatst: 22-10-10 14:48
Wat een heerlijke poezels zeg. Hebben ze inmiddels een baasje gevonden? Wij willen ook een katje erbij als speelmaatje voor onze kat. Jammer dat ze niet in Leiden zitten, wij hebben namelijk zelf geen auto dus dan is het niet echt te doen om bij jullie voor een katje te komen kijken.
Er zitten er nu nog 10 in de opvang... Helaas... En Leiden-Eck ligt inderdaad niet naast elkaar. Ik kom vanuit Leiden zelf dit weekend wel in Eck en Wiel, maar daar heb je niet zo veel aan vrees ik...