Today was the day !!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zwenneke

Re: Today was the day !!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:57

Mooi Noortje, ik zie veel van mijn overleden kruising Noorse boskat in hem terug. Precies dezelfde uitdrukking en koppie.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 14:09

Hartstikke bedankt weer allemaal! Ben ook helemaal verliefd op hem.

@ Hestejente,
Wij hebben geen andere katten. Als wij merken dat het echt niet gaat, en soort genootjes mist. Overwegen wij om er nog 1tje bij te nemen. Ik wil zoiezo er nog één bij, maarja.. ik heb daar verder niks over te zeggen.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 16:50

Wat een knappe kat!! En olav is een hele leuke naam!
Amber blijft een hele aparte en mooie kleur ooit wil ik er ook nog zo eentje :)
Van welke cattery komt hij?

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 18:41

Dankjewel!

Hij komt van Cattery Xaverius, echt hele aardige mensen! Ze hebben er nog een aantal.

Hij voelt zich alweer een beetje beter op zijn gemak. Af en toe vlucht hij nog onder de bank maar als we hem er dan onder vandaan halen gaat hij gewoon weer verder met waar hij mee bezig was.
Hij eet nu gelukkig ook, want dit deed hij niet. Alleen drinkt hij nog niet. Ik las ergens dat je dan zijn brokjes moet weken zodat hij vocht binnen krijgt? Maar ik weet niet of hij dat dan wel opeet.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:00

Als je het weekt zal hij het waarschijnlijk wel opeten hoor die van mij vonden het heel lekker zelfs als we dat deden. Vindt hij de kraan niet interessant? Dat als je de kraan openzet dat hij daarvan drinkt?
Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee die van ons deden het heel makkelijk dus kan je daar niet zo goed mee helpen.

Geniet van de kleine voor je het weet is hij groot :)

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 20:06

Oooh oke, dan zal ik dat straks is proberen! Hij weet wel waar het staat, dus misschien doet hij het straks vanzelf wel!
Ik geniet zeker van hem. Hij is zooo lief, en hij kan spinnen als een gek.. een knorrepotje :=

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:31

Ik denk dat het vanzelf wel komt hoor. Het onderzoek is eerst heel belangrijk :) daarna krijgt hij iets meer rust denk ik.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 20:36

Nou hij heeft gedronken haha. Ja dat dachten wij ook. Maar het is toch allemaal best spannend zo'n eerste kat. Wij moeten ook alles nog een beetje ontdekken wat te doen zegmaar.

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:45

Goed zo! Komt ook allemaal wel goed hoor dat hadden wij 2 jaar geleden ook ondertussen is het allemaal vertrouwd!

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-10 20:46

Ja het zal allemaal ook wel wennen. Jij hebt trouwens ook leuke Noortjes :D

I_Nicky_I

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:53

hihi Dank je! Het went maar je wilt er steeds maar meer :P

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:08

Wat een prachtige kitten! Ook een heel mooie leeftijd om op te halen :) Hopelijk voelt hij zich snel helemaal thuis, maar aan de foto's te zien is hij niet uitgevallen als de bangste. Hartstikke leuk om te zien dat hij alles nog moet ontdekken! Veel plezier.

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 19:24

Dankjewel Steefjevos. Hij is nu inderdaad niet bang meer. Alleen vanacht heeft hij mij de hele nacht wakker gehouden. Hij vond het geloof ik errug gezellig.. Ik alleen niet zo :=
13 weken is inderdaad een mooie leeftijd. Vind het zo sneu als ze eerder van mams en broertjes/zusjes worden weggehaalt. Het was even wachten, maarja dat hoort er nou eenmaal bij.

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:00

Dat is soms wel even lastig, dat wachten, maar is het zeker waard :) Hahaha, dat verhaal van wakker worden klinkt mij erg bekend in de oren (mijn broer heeft ook kittens nu). Ze weten nu hoe ze de schuifdeur open krijgen :P
Veel plezier met hem :)