11 zwart-witte en zwartige haarballetjes in de opvang...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Re: 11 zwart-witte en zwartige haarballetjes in de opvang...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 11:44

Ukkiepuk; geweldig dat jullie waarschijnlijk 2 kitties van Nickeltje mee gaan nemen! <3 Witterik en hoe hebben jullie 't beestje van foto 4 genoemd? Als die nog geen "werknaam" heeft is dat best oké om te doen hoor :j

Nog zoveel over Nickeltje... zo triest...

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 11:46

Nounou... of Ukkiepuk er 2 neemt weet ik niet, volgens mij is er twijfel tussen 2...
Maar 2 kiezen mag ook hoor ;)

Ik geloof dat Aapje op foto 4 nog geen naam heeft op dit moment. We hebben er 2 van die uitvoering, ze lijken zwart maar als je goed kijkt of ze zitten in de zon, zitten er tijgerstrepen in het zwart, heel strak!

Edit, foto 4 is ook degene op de laatste foto, met een zwart snorretje in het wit. Ik dacht even dat het om een zwartje ging, sorry.
Maar ook dit kitten heeft voor zover bij mij bekend nog geen naam...

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 13:08

speedfiets_2 schreef:
maar helaas heb ikzelf al 3 katten dus daar nie meer bij

Ach, waar 3 eten kunnen ook 4 eten :o

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:34

Nickeltje schreef:
Nounou... of Ukkiepuk er 2 neemt weet ik niet, volgens mij is er twijfel tussen 2...
Maar 2 kiezen mag ook hoor ;)

Hahaha, nee het wordt er echt maar één en we twijfelen idd tussen witterik en het poesje op foto 4 :D We hebben al een volwassen kat van 3 jaar, dus eentje erbij is genoeg. Ik zou ze graag alle 11 meenemen, maar dat wordt te krap in huis :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 14:48

Oh Nickel wat zitten er een mooie schatjes bij zeg, die met dat snorretje op laatste foto is ook super cute.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-10 14:53

Na woensdag weten we of die nog beschikbaar is of niet.

Er zijn er nog 2 die niet op de foto's staan. Toen ik er was waren ze nogal verlegen en dus niet op de foto te krijgen, inmiddels zijn zij ook losser en komen nu ook gewoon op schoot zitten en zijn te benaderen. Die 2 hebben een moeilijke start gehad, gedumpt in een doos, met een broertje die toen ze gevonden werden al dood was...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 15:02

Wij hebben er thuis al 6 en alleen als er bij ons op stal nog een nestje zou komen, krijgen we er nog 1 erbij. Maar ik moest ze toch even bewonderen <3 .

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-10 22:13

Ik meng me maar weer even in het topic.... alle 11 nemen raad ik heel erg hard af, want zo af en toe proberen ze de huiskamer af te breken.....Pap had van de week de kachel aan en dat werkte magisch....een heel groepje lag bijna tegen de kachel aan in de hitte, alsof ze uitgetelt waren allemaal...echt lief waren ze toen heel even....

Poesje vier heeft nog geen echte naam....Witterik is eigenlijk ook maar een bijnaam die we haar hebben gegeven hoor....Maar poesje 4 noemen we vlekjevlekje....omdat ze twee typische vlekjes op haar kin/snoet heeft.

Ik ben erg benieuwd op wie je woensdag gaat vallen....maar eigenlijk hebben ze allemaal wel iets leuks....

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:13

Ik ben eigenlijk wel heel erg geinteresseerd in het zwarte poesje....Heb je daar meer foto's van?
Hoe werkt dat met het asiel en de kosten?

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 12:21

Ik heb afgelopen zondag een heleboel foto's gemaakt, maar helaas ben ik nog niet met geheugenkaart bij een computer geweest die die kaart ook kan lezen vanwege mijn verbouwing in nieuw huis.
Ik hoop dat ik die foto's vanavond kan laden, dan komt er morgen een nieuw topic.

De kittens mogen over ruim een week weg en gaan dan of naar nieuw baasje of naar asiel.
Als ze naar nieuw baasje gaan, moet dat nieuwe baasje langs asiel in Amerongen om daar te betalen (ik dacht 55 euro) en boekje ophalen.
Je hebt dan een kitten dat ontwormd, gechipt en geent is en natuurlijk ook zindelijk.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:35

@gerbenfroh Het zwarte poesje is samen met het zwarte katertje wel de grootste knuffelkont van de groep denk ik.... De kittens moeten inderdaad zoals Nickeltje zegt bij het asiel betaald worden. Het is wel mogelijk om ze dan bij ons op te halen, zodat ze niet eerst in het asiel in een vreemd hok hoeven te zitten. Wanneer ze geplaatst worden is afhankelijk van wanneer ze gechipt worden, want dan moeten wij ze officeel nog 1 week hier houden. We proberen de eerste kittens aanstaande woensdag te laten chippen etc.

Nickeltje zal snel nieuwe foto's plaatsen:D

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 12:36

Nickeltje schreef:
Ik heb afgelopen zondag een heleboel foto's gemaakt. Ik hoop dat ik die foto's vanavond kan laden, dan komt er morgen een nieuw topic.

Aangezien onze afspraak morgenavond verzet moet worden, ben ik erg blij met nieuwe foto's *\o/* waarschijnlijk kunnen we pas van het weekend komen kijken :\

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:04

Ik hou me dan aanbevolen voor het zwarte poesje en zie graag foto's :j

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-10 13:06

Ow... dat is wel weer jammer Ukkiepuk...
Ik zal echt mijn best doen met de foto's. Ik dacht het goede kabeltje mee te hebben, maar die past niet in de achterkant van de camera... Sorry.

Foto's volgen dus echt morgen in een nieuw topic!

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:53

@Gerbenfroh
als je wil komen kijken naar de kittens dan kun je het beste even contact opnemen met mijn ouders voor een afspraak. Het poesje is trouwens niet helemaal zwart, maar smoked zwart ofzoiets zei de dierenarts. Er zit een soort grijze gloed doorheen.

@ukkiepuk Balen dat jullie dan pas het weekend kunnen. Ik ben morgen zelf om 20.45 thuis, dan zou het kunnen, maar dat is denk ik erg laat voor jullie....anders vind ik het geen probleem als jullie dan nog willen kijken.

ukkiepuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:46

Zephyr schreef:
@ukkiepuk Balen dat jullie dan pas het weekend kunnen. Ik ben morgen zelf om 20.45 thuis, dan zou het kunnen, maar dat is denk ik erg laat voor jullie....anders vind ik het geen probleem als jullie dan nog willen kijken.

Ja ik baal er ook wel een beetje van, maar mijn vriend is op maandag, dinsdag en donderdag naar school tot 22:20uur, dus dat gaat niet lukken. Vrijdagavond heb ik al een afspraak staan, die ik niet kan annuleren, dus blijft eigenlijk alleen het weekend over :D We hebben geduld, maar ik kan niet wachten om te kijken hoe de kleine pluisjes in het echt zijn <3

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-10 10:49