Wat een lekkerding is cane zeg! die laatste foto vind ik heel mooi en je andere hondjes zijn ook heel leuk
Monnik
Geplaatst: 22-08-10 08:42
Ahhh Jeddahs pac! Wat een heerlijke honden zijn het toch ! Mooie foto's weer.
Specje
Geplaatst: 22-08-10 10:27
Ontzettend gaaf jeddah, wat een prachtbeest om te zien! Erg lieve uitstraling ook!
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-10 10:50
Loiz schreef:
Die laatste is ook leuk, alleen jammer dat Ginger dr oogjes dicht heeft
Ze heeft ze niet dicht, ze knijpt naar de zon, ze heeft erg lichte ogen die gevoelig voor de zon zijn Al vind ik ook dat ze er iets vrolijker op had mogen staan
Bedankt allemaal voor de ontzettend lieve complimenten!
ESSIE70
Geplaatst: 22-08-10 10:59
Wat een mooie hond. Is het niet zo bij dit ras dat ze tot een 2de jaar nog in de breedte kunnen groeien? Wij hebben altijd rottweilers maar dit ras lijkt me ook leuk. Alleen die wangzakken,heb je niet na het water drinken gelijk een zwembad in huis
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-10 11:59
Ja hoor, hij zal nog dik een jaar onwikkelen
Ik heb voorheen ook altijd Rottweilers gehad, dit is de eerste keer een Cane Corso en tot nu toe ben ik in alle opzichten positief! Nu is hij ook een reu en had ik altijd teven Rottweilers, maar hij is makkelijker in de omgang en opvoeding en wat minder fel. Ze zijn ook zoals de fokker zo mooi uitlegde, gefokt ter verdediging, niet voor bewaking. Ze zijn zo gefokt om pas in "aktie" te komen wanneer nodig En dat is een feit, hij verspilt geen on nodig energie
Tot nu toe maakt hij minder nat in de keuken met drinken als mijn Duitse Staande Het kwijlen vakt me ook mee, daar was ik wat bang voor, maar (klop af) hij kwijlt helemaal niet!
ESSIE70
Geplaatst: 22-08-10 12:13
Oke,dat klink allemaal erg positief Ik ga me d'r maar eens in verdiepen. Ik vind het echt een hele leuke hond
grauwman
Geplaatst: 22-08-10 12:25
Gewelidige foto's hij ziet er echt super uit!
De laatste foto met z'n 3tjes vindt ik het leukst van allemaal. Leuk gezelschap bij elkaar!
Cane groeit zeker door tot een jaar of 3! Mijn teef is nu 2,5.... Ik heb even een foto opgezocht dat ze ook 8 maanden is, kan je het verschil zien met jou reu...het is echt een reu hoor, haha!
Mijn teef met 8 maanden..
Mijn teef nu...
Je ziet het, hij wordt dus nog veeeel breder. Veel plezier met je knappe ventje!!
SusanW
Geplaatst: 22-08-10 14:44
Leuk dat je hem ineens zo ziet veranderen hè? Natuurlijk groeit hij nog wel een flinke tijd door, maar ik ben het met je eens dat hij toch ineens wat gaat doen nu! Hartstikke leuk
Ah en Ginger weer Zo leuk, Olly zag gisteren wel 3 keer een poedel op die dag waar we waren. En hij wilde er steeds heen rennen! je zag hem haast denken: GINGER!!