gave hond! met al dat vel om haar hoofd heen geeft dat de meest vreemde plaatjes
ben je tevreden over d ekoelband? ik heb hier een overactieve mechelse herder die compleet buiten adem is met dat hete weer dat we gehad hebben, helaas gaat ze maar door en door. Werkt die band? ik heb hem zien liggen in de winkel, maar vroeg me af of zoiets ook wel echt effect heeft
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-10 17:10
Thnx!
Dankje Denise
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 07-08-10 17:12
Wij zijn zeker tevreden met de koelband, al heeft Jua erg veel last van de warmte (zeer korte vacht + longontsteking 5 weken terug), dus naast de koelband ook met natte handdoeken, parasols enz gewerkt. Maar de koelband heeft ze met lopen om als het warm is, en dat werkt, naar ons idee, prima. Naturlijk hijgt ze nogsteeds, maar de koelband zit op de slagader en koelt die zodat ze niet of iig niet zo snel oververhit kunnen raken.
Ze zijn al zo snel weer groot he? De onze zijn nu inmiddels 13 weken en al bijna 18 kilo. Ze zijn op twee na allemaal al uitgevlogen. *grijnz*
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 09-08-10 20:16
Haha erg he, best jammer, in 11 maanden is ze wat formaat betreft uit gegroeit, nog wat breder, maar dat is t wel. Maar, fok jij in Doggen dan?? En welk kleurtje dan?