Haha hoe herkenbaar Baruch heeft ook watervrees, heeft hem 3 jaar gekost voor hij tot zijn middel in het water durfde. Maar nu nog wil hij niet zwemmen, heel af en toe probeert hij een balletje te pakken die net buiten zijn bereik drijft en zodra hij geen bodem meer voelt raakt hij in paniek, gaat kopje onder enz. Om er vervolgens al spartelend achter te komen dat het helemaal niet diep is en dat ie daar prima kan staan. En dan duurt het weer een paar maanden voor hij weer tot zijn middel in het water durft We zijn nog nooit samen met hem het water in gegaan, dat is mijn laatste hoop, hopelijk gaat het deze zomer eens lukken om hem te leren zwemmen
Hopelijk is die van jou snel over d'r angst heen, mooie hond is het
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-10 18:25
haha bedankt!
Ze gaat erin, zal mischien wel verder durfen als ik ook ga, maar het meertje hier is errug vies, en de zee vind ze eng door de golven.. Hopelijk is de zee de volgende keer wat rustiger, dan durft ze denk ik wel wat verder.
Jua was ook helemaal in paniek toen ze achter een andere hond aan rende en ineens zonk
Baruch gaat niet eens achter andere honden aan, heeft hij ook nooit gedaan. We nemen de herder van mijn ouders weleens mee, die apporteert ook gewoon uit het water maar dan doet hij helemaal geen moeite, blijft gewoon staan wachten tot hij terug is en loopt dan heel trots mee van 'zie wat ik heb gedaan' of erger; hij pakt hem het balletje af en brengt hem bij mij