kittens 7 weken oud!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: kittens 7 weken oud!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:27

maar dan is het niet nodig een hele discussie te voerne denk ik, 1 a 2 keer melden lijkt mij voldoende het kan toch neit teruggedraait worden

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 22:40

Daar heb je gelijk in.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 23:43

Moderatoropmerking:
Ik wil nog een keer opmerken dat dit topic niet de plek voor een discussie over de leeftijd is. Dat het een keer genoemd wordt prima, maar een discussie hoort ergens anders thuis. In dit geval op Beestenboel, mits de discussie goed verloopt en men respectvol naar elkaar blijft. Hier graag weer ontopic verder. :)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 00:07

Ooh wat een dotjes! Wil ook, wil ook, wil ook :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-10 10:33

Ik wilde nog wel zeggen, gezien het een mannetje en een vrouwtje zijn en je inteelt wil voorkomen denk ik (!), wel op tijd steriliseren en castreren! En het is een fabeltje dat het krijgen van een nestje goed is voor een poes dus laat Toeter ook op tijd helpen als het even kan :)

Enneh, neutered cat van Royal Canin of Hills is uitstekend voer voor als ze wat groter zijn en geholpen zijn :j katten worden nml vaak snel dik maar ik heb hier zelf 2 poezels rondlopen die onbeperkt op de neutered cat staan, en die zijn perfect op gewicht :)

gewoon even wat tips, wellicht heb je er wat aan... veel plezier met je kittens in ieder geval.