. De mams is trouwens ook mooi! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. De mams is trouwens ook mooi! Lauratje_88 schreef:Ik heb absoluut geen probleem met straatkatten, heb nooit iets anders gehad. Heb geen probleem met katjes dat geboren worden. Wat ik wel erg vind is dat ze de vader niet heeft laten testen op ziekten. Als het per ongeluk was geen probleem mee maar ze heeft haar kat express aan heel erge risico's blootgesteld en dat is spijtig.
Ze zijn wel erg lief en schattig en ik hoop echt dat ze gezond zijn en de moeder ook.
Gefeliciteerd!
zonnebloem18 schreef:Wat als het nou weer mis was gegaan, gewoon maar doorgaan tot het wel een keer goed gaat?

Zilfstar schreef:Ik walg momenteel flink van Bokt![]()
Stel Z******
TS: Nogmaals proficiat. Zo te horen heeft niet alleen moederpoes maar ook julie zelf een zware tijd achter de rug. Dan is dit een heeeerlijk kadootje. En al die betweters hier![]()
Gun een mens toch eens een plezier, een mooi en leuk topic en hou je commentaar voor je!
Mocht ik hier een waarschuwing voor krijgen: jammer dan. Ik vind Bokt de laatste tijd erg negatief. Overal moet over gez*ken worden. Verbeter de wereld en begin bij jezelf zou ik zeggen!!!