Mijn sphynxjes :)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Re: Mijn sphynxjes :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:44

ooo, daar zijn de bloterikken weer! ik blijf je foto's geweldig vinden, iedereen die bij mij thuis komt vindt die foto van Sami die ik uitvergroot heb helemaal geweldig!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:54

Even een vraagje, hebben ze nu wel of geen haar? Omdat ik bij Beau wat haren op de staart zie?

Verder zijn het prachtige foto's, en de katten stralen echt wat uit. Maar geef mij de pluizige versie maar...

Mitxa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 12:08

Bedankt iedereen :)

cissy schreef:
ooo, daar zijn de bloterikken weer! ik blijf je foto's geweldig vinden, iedereen die bij mij thuis komt vindt die foto van Sami die ik uitvergroot heb helemaal geweldig!

Dankjewel :D, wat super dat die foto bij iedereen zo in de smaak valt! Maar die Sami van jou is ook helemaal <3 ;)

Cassidy schreef:
Even een vraagje, hebben ze nu wel of geen haar? Omdat ik bij Beau wat haren op de staart zie?

Verder zijn het prachtige foto's, en de katten stralen echt wat uit. Maar geef mij de pluizige versie maar...

Beau heeft na zijn castratie idd meer haar gekregen, wat eigenlijk te veel is voor een sphynx.

Sphynxen zijn eigenlijk zowiezo bedekt met een heel klein donslaagje wat bijna niet te zien is.
Ze mogen ook een leeuwenstaart (zie Macho) hebben, wat zacht haar op hun voeten, achterkant oren, neusbrug en katers ook op hun ballen.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:20

Ik vind ze geweldig :+:
Prachtige katten, ooit, als ik meer ruimte en geld heb....

:Y)

Krissie0

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-10 17:23

Dit zouden wel ideale katten zijn voor mijn allergie.
Ze zijn mooi van lelijkheid :P
Nee hoor ik vind het mooie katten en je foto's zijn helemaal geweldig!