Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Apoc schreef:Nou, ik heb zelf een nieuwe achterwand gemaakt. Zat kurk in eerst, maar daar gingen beestjes inzitten en je krijgt het ertussen niet makkelijk schoon. Dus nu heeft hij van hetzelfde materiaal een huisje. Het staat in de hoek tegen de zijwand en achterwand aan. Het rare is dat meneer het huisje (wat behoorlijk wat weegt) aan de kant schuift en tussen het huisje en de zijwand gaat liggen, terwijl dat totaal niet beschut is. Tja, mijn python is gewoon raar. Ja, naja hij mag van mij dat potje wel gewoon houden, want een slag groter maakt hem niks uit, moet hij niets van hebben. Ik had zijn oude potje onder het terra gezet en meneer liet zich vanuit het terra zakken om, jawel, in dat potje te gaan liggen!! Is echt zijn knuffel denk ik, want hij heeft in het terra wel meerdere schuilplekken.
Hoe lang heb je die van jou al?
Onbegrijpelijk dat zo'n klein potje zo interessant kan zijn! Wat een mafkees! (das positief bedoeld hahaha)
mooi dier trouwens! (En die wittere is echt helemaaaaal gaaf!)
. Is wat veiliger voor de slang, aangezien ratten nog wel eens gaan knagen en de slang dan niets terug doet. Apoc schreef:@ Zwerte, ja zo je verhaal is het eigenlijkw el duidelijk wildvang geweest. Zonde dan he. Kan de dierenarts helemaal niets voor hem doen? Die van mij heeft ook een bacterie gehad waardoor het leek of hij een rare vorm van schubrot had. Gelukkig kreeg hij antibiotica (moest ik zelf inspuiten om de dag en toen kwam ik erachter dat die arme schat kon piepen, zo zielig) en hij heeft er nooit meer last van gehad.
@ buster4ever, ik voer diepvries ratten, deze warm ik dan wel eerst op. Is wat veiliger voor de slang, aangezien ratten nog wel eens gaan knagen en de slang dan niets terug doet.
@ dynamiek, Boa's vind ik ook erg mooi, hebben van die mooie koppen. Alhoewel ik echt een zwak heb voor pythons. Die van mij ligt nu op dik keukenpapier. Ik doe ook nooit meer kurk of beukensnippers, zie je de plas ook niet goed op en is zo vreselijk om te verschonen.
ivh doden van evt mijten.