Fiffill schreef:Mag ik vragen hoeveel zo'n dier eigenlijk kost? Gewoon nieuwsgierigheid.
Die witte.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) geweest, geniale beesten zijn het. Zo leuk. En ook echt niet waar dat ze meteen gaan spugen.
Fiffill schreef:Geeft niet, bedankt alvast.
Ik vind lama's ook zo geweldig, ben in Denemarken eens op zo'n farm (Lamaland heette dat) geweest, geniale beesten zijn het. Zo leuk. En ook echt niet waar dat ze meteen gaan spugen.
Die zijn van nature nog iets opener in het karakter dan alpaca's. Was het leuk daar?

Rosje_M2 schreef:Die ervaring heb ik dus inderdaad ook. 2 jaar geleden in Australie in een park, ik wilde er naartoe om ze te aaien, kreeg alleen 3 alpaca's met de oren in de nek en de tanden naar voren op me af. Ben maar snel weggelopen. Maar vind ze nog steeds erg cuteMensen zeggen altijd snel over lama's en alpaca's dat ze direct naar je spugen maar dat valt hard mee. Velen hebben ze in dierentuinen gezien en die zijn alle bezoekers vaak een beetje zat, waardoor ze minder vriendelijk lijken dan ze eigenlijk zijn. De alpaca's op de foto zijn niet handtam maar doen verder ook geen vlieg kwaad.
Mijn vriend (bijna een dierenhater
) vind ze ook heel erg leuk
Die komen wel altijd heel vriendelijk naar je toe
Volgens mij zijn ze mega duur. Fiffill schreef:Ja, echt waanzinnig veel lama's. En die hengsten waren mooi.(Noem je dat eigenlijk hengsten? Aangezien de kleintjes wel veulens zijn...)
Grappig om te zien hoor, weides vol lama's (en een paar alpaca's).