@ Zasread, ja deze kon ik echt niet voor mezelf houden hoor
@ Tulandro, ja wij zijn in het trekseizoen geweest van de baleinwalvissen. Maar de potvis en heel veel soorten dolfijnen, orca's en heel veel andere dieren wonen er vast
Mijn whale watching(Keikora, Nieuw Zeeland) was ook een onvergetelijke ervaring ik was echt kotsmisselijk de hele tijd. Het was vaak naar buiten..."ja leuk walvis kunnen we nu weer terug naar wal"
Ik zou zelf nog wel eens naar de azoren willen, lekker dichtbij en dan hopelijk beter weer voor de walvissen.
gaaf zeg! vooral dat je de gewone dolfijn hebt gezien! (ik bedoel de eerste he) dat zijn echt mooie dieren. Heb ze nog nooit in het echt gezien, maar vind ze prachtig met die gele vlek!
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 20-05-10 15:12
echt heel erg indruk wekkend! ik heb het zelf ok gezien weet niet welke in heb ook met dolfijnen gezwommen,,, in nieuw-zeeland
Tip, bezoek eens het Dolfinarium (Delta, beneden bij de Odiezee!)
Stopcontact
Geplaatst: 20-05-10 22:12
Brrr ik krijg altijd de kriebels als ik denk aan walvissen of potvissen onder water Die beesten zijn zoooo grooot. Maar het zijn meer kriebels omdat ik het zo fascinerend vind! (krijg het ook van onderzeeërs namelijk )
Ben eens met mijn man mee geweest op het schip en een hele school dolfijnen zwom mee. Geweldig mooi om te zien, ze keken ook naar je, heel gaaf. Het dolfinarium vind ik dan ook niets aan
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Gaaf is dat he Wij hebben op Tenerife dolfijnen en walvissen gespot. Helaas waren het niet zulke grote walvissen als jij op de foto hebt. Maar we konden ze bijna aaien, zo dichtbij waren ze. En toen die dolfijnen met de boot mee zwommen was dat ook ontzettend gaaf.
Hele mooie foto's heb je ervan gemaakt, koester die maar
Djoena
Geplaatst: 21-05-10 21:22
Wat een ontzettende gave foto's!
mimeslosydy
Geplaatst: 21-05-10 21:26
wow lijkt me heel gaaf maar ook best wel eng eigenlijk en wat kan jij prachtige foto's maken trouwens!
Wauw, geweldige foto's en wat een ervaring! dat zul je niet meer vergeten dat je zelfs die bleu whale gezien hebt
Heb in Florida en Tenerife ook van die dolfijnenboottochtjes gedaan, maar ze waren echt niet zo dichtbij als bij jou!
stunning
Geplaatst: 21-05-10 21:40
Wauw gave foto's! Ik heb een keer op Gran Canaria een boottocht gehad dat we ook op zoek gingen naar dolfijnen. Was super mooi om te zien en zijn gelukkig ook mooie foto's uit gekomen!
Wauw wat ontzettend gaaf, en wat een mooie foto's, het lijken net posters!
SuperSuup
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-10 12:33
Dank je wel voor de reacties Het is echt heel overweldigend en echt prachtig om te zien.
@ SofieBeau, nee we hebben niet met ze gezwommen, het kon wel maar daar hadden we geen behoefte aan, daar hebben wij niet zoveel mee We vonden het geweldig om ze zo in hun natuurlijke omgeving te zien.
@ Anne_GTI, nee helaas geen orka's gezien, dat waren dieren die ik ook heel graag wou zien, maar mag nu bepaald niet klagen met wat ik nu heb gezien haha.
@ mimeslosydy, dank je wel en het is helemaal niet eng hoor, de de dieren houden echt wel rekening met je en andersom ook, de dolfijnen zijn heel neiuwschierig en koekeloeren echt de boot in, de walvissen worden in hun waarde gelaten en als we er waren bleven wij op gepaste afstand en lieten we de walvissen zelf kiezen wat ze deden, of ze ons op wouden zoeken of niet.