Maine Coon en Bengaal in bench gezet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:59

OOHHH Dierenbeul! :+
Kom Zara maar gauw hier brengen! (wat een mooie dame is het toch!) Jazz mag ook mee maar ik heb liever poezen...

Waarom moeten ze van de zomer elke dag een paar uurtjes in een grotere bench op het balkon doorbrengen? Of lees ik hier dat je een ren gaat maken van je balkon zodat ze buiten kunnen spelen? Misschien wel een beter idee dan in een bench.... *tip vd week* :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-10 23:20

ik pas elke zomer op de boerderij van m'n ouders ( gemiddeld een maand per zomer) en katlief en poeslief mogen niet alleen loslopen in het huis daar als ik aan het werk ben. vorig jaar had ik alleen Zara meegenomen, maar dat ging nog niet 100% goed :=

ivm dat het beide deurenkrabbers zijn ( kan ze daar dus niet opsluiten in een kamer), en m'n ouders vorig jaar lichtelijk geflipt waren toen Zara het behang had toegetakeld daar, mogen jut en jul mooi achter slot en grendel als ik er niet ben.
en omdat ze vogeltjes, en weet ik wat, allemaal reuze intressant vinden, pleur ik ze met mooi weer mooi buiten daar :j
en loslopen ben ik geen fan van.
het is wel buitenaf, maar de beide boerderijkatten die we op de boerderij hadden daar, zijn binnen 2 jaar na elkaar redelijk gruwelijk aan hun einde gekomen door autoongelukken.
vandaar dat we een extra megabench hebben geregeld waar ze dan veilig in kunnen :Y)

balkon komen ze bij mij alleen op als ik schoonmaak, en dan gaan ze even een uurtje in deze kleine bench :D dit, zodat ik alle ramen en deuren open kan zetten zonder bang te zijn dat ze ontsnappen.
wel toendertijd gedacht aan een ren,maar m'n balkon is echt heel erg klein :=
en A: dat is zonde van het balkon,
en B: dan krijg je van die irritante miauwers die elke keer bij de deur gaan zeuren dat ze naar buiten willen :n

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 23:37

Zara ADHD? Neeee joh! 8)7 Hoe kom je erbij :Y)
Ik vind het echt een briljant stel zo samen :D

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 23:41

Haha, ik herken mijn kat Tijger zo erg in jouw kat Jazz! Tijger kan ook binnen no-time der aandacht verliezen. Zit ze heel charmant haar kruis te likken, met die achterpoot recht de lucht in, maar klik je dan een keer met je tong, houd ze direct op met poetsen, en begint je aan te staren. Maar.. Ondertussen staat die poot dan nog steeds stijf overreind. Heeft ze een keer meer dan vijf minuten volgehouden, terwijl ze gewoon naar buiten aan het kijken was...
Edit: En dan heeft ze nog veel meer acties. Kan ik bijna een boek mee schrijven. :+

Wat een prachtige katten trouwens, en de oogjes van de voorste, om te smelten gewoon :+:

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 23:48

:') _O-
Wat heb je dat leuk gebracht.
Ik ben helemaal verliefd op Jazz wat een kanjer..en wat is die groot in vergelijking met Zara :wow:

Lowara

Re: Maine Coon en Bengaal in bench gezet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 01:31

Jazz weegt ruim 7 kilo, Zara ongeveer 4 kilo.
dus ehm.. das wel een groot verschil inderdaad :=
maar zelfs voor een Maine Coon schijnt hij best uit de kluiten gewassen te zijn.
hij komt in ieder geval boven mijn salontafels uit als hij langsloopt, en zo klein zijn die dingen niet :+

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 15:49

Wauw, ik vind Zara echt helemaal geweldig! Leuke foto's :)
En die foto met dat pootje ook door de bench heen :=

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-10 17:06

EsBianc schreef:
Wauw, ik vind Zara echt helemaal geweldig! Leuke foto's :)
En die foto met dat pootje ook door de bench heen :=

wahahaha ja, die foto is echt zoals zara is :j