Haha, Jua kan soms ruim een half uur op de bankhangen hoor En in het zonnetje liggen met mij en de kat vind ze ook geweldig, is de enige van de 4 katten die niet bang is voor d'r
Ik heb al al je topics gezien. Ze groeit zo snel! Vind haar zo mooi en jouw foto's zijn ook super!
Die tussen de beelden is echt grappig, hihi
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-10 21:33
Haha wat leuk! Bedankt!
Hihi, ze zit daar toch niet helemaal op haar gemak hoor, maar de eerste keer dat ze die beelden tegenkwam stonden dr rugharen omhoog en stonds ze er luid naar te blaffen, maf beest
Wauw wat een heerlijk stoer dier! Hoe je haar tussen die beelden hebt geparkeerd, hihi ze kijkt ook echt zo van hmm niet mijn ding. En prachtig natuurlijk hoe ze op je schoot geparkeerd zit, het zal passen hoe dan ook hè.
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-10 21:39
Haha bedankt Tuurlijk pas het, alleen als je er geen zin in hebt is ze toch zo lomp om tóch op schoot te komen, hoe dan ook
josewoos
Geplaatst: 03-04-10 21:43
Wauw dit word echt een mooie dame zeg! Prachtig! En ook de kleur, het hele totaal plaatje gewoon Leuk ook die foto's met de teksten erbij, veel plezier nog met haar
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-10 21:59
Bedankt!
Helaas heb ik mijn ouders nog steeds niet kunnen overtuigen een nestje te gaan fokken met haar, veel kenners vinden haar ook een mooie belofte, maar 't risico dat je 14 van die kleine wurmpjes krijg is te groot volgens mij ouders
14 van die 'kleine' monsters is inderdaad best wel veel... Alhoewel ik denk dat er toch behoorlijk wat knappe pups uit zullen komen .
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-10 15:43
Ja dat denk ik dus ook Maarja, 't gisteravond nog even in het gesprek gegooit, maar helaas.. mams is vastbesloten. Alleen zeeeeer positieve reactie's van fokkers en keurmeesters aankomende 13 juni zouden nog een kleine kans hebben om het te wijzigen..
jep, wist niet dat je het daar van had, maar dat klopt idd. (ik heb een uil op het werk met knal gele ogen die ook jua heet)
Loiz
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-10 20:29
Haha oke, we zijn zelf in Zwasiland geweest, vandaar, en hebben hele lijsten gemaakt met namen in het Swahili, Zuid Afrikaans, Maleis en Thais. Officieel heet ze Grace, ook niet slecht, maar Jua past wel perfect bij haar.