zou dit nou "lentekriebels" heten???

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 12:22

Wat een mooie foto's weer, hopen op nog meer mooie lente dagen dan kunnen wij hier pipjes kijken.

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 17:55

Ha, mooie Pip! Wat doet ze vrolijk :D
Mijn schoonouders hebben ook weer een Rottweilertje van een maand of vier, een reutje. Wat een goedzakje is dat, zeg! We zijn ermee wezen wandelen op het strand en hij haalde precies zulke toeren uit als Pip op de foto's. Ging helemaal uit zijn plaat. Die Rottweileroogjes ook he, om in te verdrinken <3

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 17:59

zacharyhill,laat de lente maar komen hoor,we zijn er helemaal klaar voor :Y) :D

en zwartwitje,ja die rottweileroogjes <3 ,zo geweldig,vind het zo'n geweldig ras.....en pip is gewoon leuk,maar uhh,jij gaat dus nu heel veel naar je schoonouders ;) ,rottieknuffen..... :+:

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 18:11

Mja, helaas wonen ze 300+ kilometer verderop :+

Ik vind het prachtige honden, om naar te kijken vooral (maar dat wist je al, want ik kijk altijd graag naar jouw fototopics :D ), maar ook qua karakter. En ja, uit die oogjes spreekt zoveel. Het zijn geen standaard 'trouwehonden'-ogen, er schuilt zoveel karakter achter die kijkers!

Dit is inmiddels de derde Rotti van mijn schoonouders die ik meemaak, helaas hebben ze met het vorige teefje wat tegenspoed gehad en die is er nu dan ook niet meer (verhaal laat ik hier even achterwege, eventueel per PB :) ). Daarom is het ook zo fijn te zien dat deze, Zero, zo'n lieffie is. Wel een bijdehand ventje, hoor. :D Ik merkte van het weekend alweer dat ik echt een kattenmens ben. Als die iets niet van me willen aannemen kunnen ze een schop onder kun kont verwachten, of een waterstraal in hun bakkes; dan is het meestal wel geregeld, en anders denk ik 'ach, laat ook maar'. Maar zo makkelijk kom je er met een Rottweilertje, ook al is het nog maar een pup, niet vanaf! :+ Ik zou later heel graag een hondje willen, maar dan moet ik mezelf wel herinneren aan het feit dat standvastigheid geboden is en 'nee' ook echt 'nee' is :=

Maargoed, ik ga offtopic, terug naar Pip :D

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-10 18:23

nou ja,je woont niet zo ver vandaan,mocht je eens willen pipknuffelen kom je maar eens langs hoor...

maar dan willen dakkas en do ook geknuffeld worden :D

en ja,hondjes moet je wel opvoeden,maar je hebt er zoveel vriendschap aan...en ik hoop dat zero heel veel geluk gaat brengen en dat ze maar heel lang van hem mogen genieten...