2 vriendjes voor eeuwig.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-10 23:17

nicole3939 schreef:
haha groot gelijk!!
Nu dan : _-:( of O:)

O:) natuurlijk!!!
nee echt, ik heb heel erg makkelijk kinderen.. maarja, zoals je ziet laat ik t opvoeden dan ook gewoon aan de hond over ;)

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-10 11:50

_Bitje_ schreef:
aaaaaaaaaaahhhh..... :+:
echt lief :+:

Ja he? ik smelt ook helemaal als ze zo op de bank liggen..

Toushie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-10 19:48

aaah , wat lief :)

AnnemiekvM

Re: 2 vriendjes voor eeuwig.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 18:22

Wat een leuk stel!
Dat zijn zeker vrienden voor het leven!

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-10 23:42

@annemiekvM ja, dat denk ik ook.. zou ik wel heel leuk vinden als ie zo'n dierengek bleef.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-10 23:47

Aaaahhh wat een schatjes allebij.. :D

aiselover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 10:40

Wat súperlief om ze samen te zien, de foto's zijn echt geweldig :D
En ook heel gaaf dat je hondje en je zoontje zo goed samen gaan, echt bijzonder :+:

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 19:14

ja bijzonder is t zeker, vooral als je kijkt wat die hond soms te verduren heeft..
een hele tijd terug wou dean (1.5 jaar, zie je t voor je?) Zazou optillen, dat ging niet helemaal vlekkeloos waarop ie een paar seconden later twee knuistjes vol met haar had..
arme zazou.. gelukkig heeft dean niet vaak van zulke toetakelingsneigingen op de hond. anders waren ze ook niet zulke vriendjes haha
en als t goed is blijven ze nog heel lang samen want zazou is pas 3 :)
eerst mijn maatje maar nu heeft ie overduidelijk voor dean gekozen.. overloper.. ;)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 19:37

Wat een schat van een beest heb je als ie dat allemaal zo toe laat :D
Leuke foto's :j

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-10 19:59

ja is t ook, voordat ik de kinderen had ging ie overal mee naartoe, nu gaat ie nog steeds mee met les geven.
maar voorheen ging ie mee op buitenrit en dan zat ie achter of voor me op t paard. soms een stukje lopen en dan zocht ie zelf een boomstronk oid op, wachtte tot ik erlangs stond en sprong zo hog ie kon en dan kon ik m zo uit de lucht plukken.
erg fijn en makkelijk hondje om mee te werken,
en als pup zijnde ging ie zelfs mee op de vrachtwagen, lag ie heerlijk te snurken op een kussen op de stoel..
tja, sinds de kinderen er zijn heeft ie wel wat moeten inleveren.. maar ook weer hoop voor terug gekregen. :)

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 20:46

een tijj dje geleden , eigenlijk kort na t openen van dit topic en alle reacties, heb ik zazou in moeten laten slapen...
De eeuwige vriendjes mochten toch niet zo eeuwig samen zijn...
Zazou bleek een nierziekte te hebben, deze was aangeboren en we hebben er eigenlijk nooit wat van gemerkt, ondanks regelmatig bezoek aan de DA. Nadat hij steeds vaker in huis plaste ben ik na een week naar de DA gegaan..Na bloedonderzoek bleek hij een nierfalen te hebben.
We hebben medicijnen gekregen, de volgende nacht werd hij ineens heel erg ziek, heeft alles onder gespuugd etc, de medicijnen waren te veel voor zijn al te erg vergiftigde lichaampje.. (voor diegene die t niet weten, de nieren halen de gifstoffen uit het lijf maar omdat die bij Zazou niet meer werkte was zijn lijfje al erg vergiftigt) ik ben meteen de volgende dag terug gegaan naar de DA om zijn nieren te laten spoelen, daar aangekomen vroeg ik dan hoe t allemaal precies ging lopen, of het bijv de rest van zn leven moest spoelen of dat t over ging,
t antwoord was:

Hij zou er even gemak van kunnen hebben maar dat duurt niet langer dan een week en als ik eerlijk ben heeft hij nog maar hooguit een halfjaartje te leven..

slik... Dat had ik niet verwacht.. Maar de beslissing was heel snel genomen, Zazou mocht niet lijden, niet na alles wat hij voor mij en Dean en de rest van ons gezin betekend had..
ik heb hem in laten slapen, datzelfde bezoek..
achteraf had ik nog even twijfels maar ik weet nu dat t de goede keus was..

Thuis hebben we m begraven, voor ik bij de DA weg reed had ik nog even naar huis gebeld om t mijn man te vertellen, die zou zich anders echt doodschrikken, dus toen ik thuis kwam had hij al een mooi gat gegraven op een mooie plek in de tuin, ik heb m in een gouden satijnen dekbed gewikkeld en mijn zoontje heeft hem nog een kusje gegeven. we hebben m met zijn riempje en zijn favo speeltjes begraven.

Het is nu alweer een aantal weken terug en we hebben er al heel snel een nieuwe hond bijgenomen omdat onze andere hond niets meer deed, alleen maar lag en niet meer at,
en ik kon de afleiding heel goed gebruiken..
maar ik mis zazou nog elke dag.. mijn zoontje merkt er denk ik weinig van, daar is hij (gelukkig) nog te klein voor. Als hij bij t grafje staat zegt hij wel : Soetie (Zazou zn bijnaam en één van de weinige woordjes die Dean al kan zeggen)

Ik mis mijn vriendje nog heel heel erg... t is dragelijk geworden, maar ik heb zoveel meegemaakt met hem, en hij heeft me zelfs een keer voor de dood weg gehaald, (treed verder niet in detail, maar ik wil ermee aantonen wat hij betekend heeft) Hij was zo vreselijk speciaal, ik snap niet dat hij maar 5 mocht worden..

lieve groet

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 20:54

:(:)
verdorie!
Alsnog veel sterkte.

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-10 21:00

ha ja, verdorie is t juiste woord.. omvat eigenlijk alles..

Dank je!

lonna1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 10:40

Wat een heerlijk stel zeg!! Daar mag je met recht trots op zijn!!

Ulaney

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 14:58

Jeetje ik bekeek de foto's en werd er helemaal happy van, zo lief.. Tot ik je berichtje hierboven las, pff wat vreselijk voor jou/jullie! Ik weet hoe verschrikkelijk pijnlijk het is, heel erg veel sterkte!

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-12 19:43

hallo, bedankt voor de reacties, het is alweer een paar jaartjes geleden,
tuurlijk mis ik hem nog, maar het heeft wel een plekje, hij was heel erg bijzonder.