Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mooie mama poes ja
En wat goed dat je haar in huis hebt genomen!
yvonnedv schreef:Zoals jij haar omschrijft kan ik me niet voorstellen dat het om een kat gaat die al een hele tijd buiten is, die zou zich niet zomaar op laten pakken en een plekje ver van mensen zoeken om te bevallen. Kan ze niet van de vorige bewoners zijn?

Hoop toch dat ze er geen meer heeft... cissy schreef:yvonnedv schreef:Zoals jij haar omschrijft kan ik me niet voorstellen dat het om een kat gaat die al een hele tijd buiten is, die zou zich niet zomaar op laten pakken en een plekje ver van mensen zoeken om te bevallen. Kan ze niet van de vorige bewoners zijn?
maar waarom zoekt de poes dan complete vreemden uit om bij te gaan bevallen? als je zo´n goede band hebt met je kat dan gaat ze niet op zoek naar een vreemd plekje maar bevalt ze het liefst bij je op schoot en wil ze je in de buurt hebben... en als je uberhaupt om je kat geeft laat je dr toch niet achter als je gaat verhuizen?
Het zijn wel droppies hoor! En toppie dat je dr toch in huis hebt genomen, echt super!
VivaLaVida schreef:heb vandaag wat buurtbewoners gesproken die haar al maanden rond hebben zien zwerven (als het dezelfde is maar ze hebben haar donderdag ook gezien en herkend dus ja..)
heb haar aangemeld bij amivedi en maandag word ze op chip gecheckt. Ik hoop dus eigenlijk niet dat ik het baasje nog vindHoop toch dat ze er geen meer heeft...
Als 1 van mij katten kwijt zou zijn zou ik de DB bellen, amivedi aanmelden, fotos ophangen, ALLES er aan doen om m terug te krijgen.... Nou zoals ik al zei, nergens staat ze als vermist en je kan tot begin vorig jaar terug kijken.... al was ze toen nog geeneens geboren, ze is van vorig voorjaar als t goed is.

) opduiken!! Kan wel zeggen dat ik ze dan niet zomaar teruggeef... Moet je nagaan, als die beestjes nu buiten waren blijven liggen.. met dit pleurisweer en het gaat ook weer vriezen.... moet er echt niet aan denken!! Zal binnenkort wel weer fotos maken, morgen ofzo
We hebben de lap Gucci genoemd, en de cyperse heet nu Storm (heeft mijn vriend bedacht hehe) en de andere 2 hebben nog geen namen.... tips?
)