Wat zijn dit mooie, aandoenlijke en ontroerende foto's! Heel veel sterkte met het verlies van deze oude man, hij heeft een mooie leeftijd bereikt en jullie hebben hem een goed tehuis gegeven...
Sterkte en fijn dat jullie hem nog een fijn leven hebben kunnen bieden, en wat een mooie leeftijd heeft hij gehaald. Sterkte.
Diesel_09
Geplaatst: 05-02-10 21:08
Wat een prachtige foto's en wat is hij oud geworden.. Ondanks dat de wetenschap dat hij bij jullie een mooi leven heeft gehad wat de pijn misschien verzacht, is het missen er niet minder om.
Heel veel sterkte de aankomende tijd. Je hebt gelukkig hele mooie herinneringen aan hem.
Samy
Geplaatst: 05-02-10 21:22
Danielle,
Allereerst hier ook, sterkte met het verlies, maar ik weet hoe blij jullie met hem zijn geweest en andersom. Stiekem zat ik elke keer je berichten na te lezen, niet de "grote" verhalen, maar opzoek naar Droef verhalen, hoe het met hem ging en daarom ook voige keer dat berichtje. Ik ben heel blij dat ik de look-a-like van onze Droef heb mogen ontmoeten en natuurlijk op de foto heb mogen zetten. Droef is en blijft een stoere hond, dat zijn alle honden die er zo uit zien met die naam Hahaha! Missen moeten we ze helaas wel...
Nogmaals Sterkte! Droef & Droef zijn nu bij elkaar...
Ik vind het goed van je dat je zo een hond toch nog zijn oude dag hebt gegeven!
Benita
Geplaatst: 05-02-10 21:37
Wow wat een leeftijd: 18 jaar. Sterkte met het verlies. Wat fijn dat hij zijn laatste dagen bij jullie heeft mogen doorbrengen. Jullie mogen trots zijn op jezelf. Klasse.
Super dat jullie een oudere hond in huis hebben gehaald. Hij heeft echt een hele mooie leeftijd bereikt!
doom
Geplaatst: 05-02-10 22:58
Letterlijk tranen in mijn ogen.. Ontzettend ontroerend dat zo´n oudje al 4 jaar in een asiel heeft gezeten om daarna eindelijk van zijn oude dag te kunnen genieten. Ik heb vreselijke respect voor jullie gezin Heel veel sterkte de komende tijd, droef zal jullie ontzettend dankbaar zijn.
letziforevr
Geplaatst: 06-02-10 00:09
ik weet nog dat je een aantal maanden geleden een topic plaatse. Hij heeft nog een geweldige tijd bij jullie gehad en daardoor op zijn oude dag nog even lekker de tijd genomen om te genieten, TOP! Verdrietig dat hij er nu niet meer is, sterkte!
Het is vooral het gemis denk ik. Het verdriet om de mooie momenten die we met hem hebben gehad en het besef dat die nooit meer zullen komen. Het loslaten gaat wel redelijk, hij had een hele mooie leefdtijd bereikt met z'n 18. En lijden mocht bij deze knul absoluut niet gebeuren. Dat heeft hij in zijn jonge leven al genoeg gedaan. Ik kan met recht zeggen dat ik de juiste beslissing op het juiste moment heb gemaakt om het te laten gaan. Droeffie, ondanks dat we je missen, het is goed zo...
Verder wil ik iedereen nog een keer heel erg bedanken voor de lieve reacties. Dat doet me goed.
Pollewoppy
Geplaatst door de TopicStarter: 07-02-10 14:48
Ik vond nog een mooi foto waarop Droef echt stond zoals hij was...
jee wat schrik ik ervan,heb zo genoten vorig jaar van zijn foto's!
het was zo'n mooi oud mannetje...
maar wat heeft ie een ongelooflijk mooie leeftijd gehaald,en wat fijn dat ie dat heeft mogen halen tussen mensen die hem liefhadden,en niet eenzaam ergens in een hok....
hij is nu vast bij mij oude alfabeertje,kunnen ze daar de boel op stelten zetten...
heel veel sterkte en een hele dikke knuf...weet helaas al te goed hoe je je voelt....
Ik had al aan je gedacht idd, dat ik nog in jouw topic gepost had. Niet wetende dat ik zelf nog geen week later zelf mijn maatje zou moeten laten gaan...