Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Emytje schreef:Whahahaha, ik heb het filmpje twee keer zitten kijken door de reactie van je andere kat, geweldig!
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? (mag ook via pb) Weet je toevalling ook waar de sphinx kat zijn naam aan dankt?

PussInBoots schreef:Emytje schreef:Whahahaha, ik heb het filmpje twee keer zitten kijken door de reactie van je andere kat, geweldig!
Mag ik vragen wat je ervoor betaald hebt? (mag ook via pb) Weet je toevalling ook waar de sphinx kat zijn naam aan dankt?
Foei! Ga jij eens heel erg gauw LOTR kijken! Gebrek aan opvoeding meisje!!
[img]http://winnieyong.files.wordpress.com/2009/06/smeagol.jpg[img]

Prachtig beest trouwens!

PureSylk schreef:PussInBoots schreef:Foei! Ga jij eens heel erg gauw LOTR kijken! Gebrek aan opvoeding meisje!!
Gebrek aan leesvaardigheid?
Grappig om het verschil tussen die opgeblazen pluizebol en die naakte kat te zien.
Kon het nog erger ja.
Die weet echt niet wat hij moet!
wie weet zou t er anders t zelfde uit zien
een vriendin van me heeft 5 van die sphinxen, ik moest er ook heeeul erg aan wennen, maar ze zijn erg lief en nieuwsgierig! heel veel plezier met ze
Chiqa schreef:Leuk filmpje echt je ziet de verbaasdheid van die langharige afstralen, echt zoiets ja wat mot ik hier nu weer mee![]()
Sorrie blijf die naakstkatten echt verschrikkelijk lelijk vinden hoe kunnen mensen daar ooit om geven