Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Helemaal bling bling. kimmie261 schreef:wat een knappe pup zeg,gaan jullie er ook mee trainen??

hier wat fotos van haar die ik gisteren heb gemaakt
de paarden vindt ze helemaal geweldig en loopt veel met ze te knuffelen (likken)

Dit is echt een type hond dat mij ontzettend aanspreekt!
lindatje schreef:
Wat een prachtige hond zeg! En wat een schattig snoetjeDit is echt een type hond dat mij ontzettend aanspreekt!
Hebben hebben
dat was het eerste wat ik dacht toen ik haar voor het eerst zag! het was NIET de bedoeling om een hond erbij te nemen, maar ik kon haar niet voorbij mn neus laten gaan 

nikita_love schreef:geweldige pup heb je daar zeg! en wat groeit ze hard!
ben zelf opgegroeid met zwarte duitse herder dus heb er echt een zwak voor. onze duitse herder pup halen we over 2 weken op, helaas zat er niet volledig zwart bij dit nest, maar wel overheersend zwart.
blijf aub foto's plaatsen want ben erg benieuwd hoe ze uitgroeid!veel plezier met haar!

marialva schreef:Hallo allemaal
Vanaf nu krijgt heel Bokt GEEN info meer over de bevallingen van mijn paarden! Ik stop hier dus acuut mee gezien er hier mensen zijn die het nodig vinden om mij en mijn gezin om 02.19 wakker te bellen met privé nummer (want zn held is het wel), ik zal hier alles aan doen om die persoon of personen te achterhalen!!!
En geloof me als ik daar achter ben is die persoon nog niet klaar met ons, ik zit hier nu samen met mijn man en mijn kleine meid (die loopt te huilen en morgen vroeg weer naar school moet) klaar wakker!!! (had zelf nu eens een goede nacht rust verwacht)
Ik wil de held ook vragen als hij of zei de lef heeft om eens persoonlijk te komen kennis maken, we hebben natuurlijk vermoedens wie dit op zijn of haar geweten heeft, en die kan straks echt lachen als wij alle bewijzen hebben!
Mij zal je hier niet meer zien en mijn paarden al helemaal niet! Wat een tuig heb je hier rond lopen zeg!!!!!