wat een gewldig mooie foto's en hond, als je hem zo ziet zou je zeggen het is een gewone dobberman
Anoniem
Geplaatst: 29-01-10 10:51
Ik kwam er later pas achter dat de Dobermann Pincher vereniging in Nederland de naam "pincher" niet meer gebruikt Als je online in encyclopediën en in boeken enzo kijkt, of naar de amerikaanse vereniging, dan zie je dat die naam mét "pincher" er achter overal nog opduikt... Klein foutje van me
Sjoos
Geplaatst: 29-01-10 10:52
Wat een prachtige hond! En hele mooie foto's weer Femke!
Normaal reageer ik hier niet zo snel, maar toen ik mijn favoriete ras langs zag komen dacht ik even kijken, en wouw wat een geweldige foto's! Vooral die eerste vind ik echt prachtig gemaakt, top
__Robijn__
Geplaatst: 29-01-10 12:39
Wat een prachtige foto's! knap dat je de dober ondanks de zwarte achtergrond toch goed kunt zien!! erg mooi
offtopic : hond uit t buitenland ivm de oren ?? want zo oud ziet ie er niet uit ?
Heerlijke foto's Wij hebben vroeger ook een dober gehad, wat een schatje was dat zeg grote mond maar zo'n klein hartje!
Moet altijd lachen om de vooroordelen over dobers ze zijn alleen wat zenuwachtig, maar voed je ze gewoon op als huishond, kun je je geen betere hond wensen.
maar nogmaals, prachtige foto's. vooral de eerste en de laatste.
Ontzettend mooie foto's. De eerste vind ik als eerste indruk geven als een bordje van make my day echt een waakhond. MAar als ik wat langer kijk zit daar een prachtige mooie hond, met een zeer mooie uitstraling.
Dat "wazige" bij de oren op die 2e foto komt door de bewegingsonscherpte, omdat de hond tijdens het blaffen met grote vaart het hoofd achterover brengt
echt WAUW al je honden foto's tot nu toe zijn echt GEWELDIG!!! Ga steeds meer twijfelen of ik mijn 4-voeter niet even een dagje langs zal brengen ! Echt super!