Dank jullie allemaal! We hebben hier gisteren zo'n 15 cm sneeuw bovenop de laag die er al was gekregen
@Bluezarka, wat je zegt klopt precies! Gin weet inderdaad prima met die grote "jomgens" om te gaan, maar behoudt tegelijk wel echt haar "Poedel" attitude
@Wranglerbutt, nou he?! Ik schrik soms zelf als ik de foto's zie! Maar het is heel typisch een gevalletje van, lijkt erger als het is , zelden dat ze ook korstjes ofzo hebben van het stoeien, terwijl ze dagelijks toch zeker 2 keer zo "te keer" gaan
spatter
Geplaatst: 04-01-10 02:04
Ginger wat een heerlijk moppie is ze toch pas 6 jaar, ons Loekie is al weer 10 en ze vind de sneeuw niks aan, veels te koud, ze wil het jasje van Ginger best graag lenen
leuke foto's zge! en mooie honden! zo te zien hebben z ezichr erg vermaakt in de sneeuw!
Pareltje2
Geplaatst: 04-01-10 11:28
wat heerlijk om te zien zeg, een hoop lol hebben ze zo! Mooie foto's ook, ookal zijn ze flink aan t crossen, mooi scherp! En wat een berg sneeuw ineens weer bij jullie zeg!
piecon
Geplaatst: 04-01-10 12:03
Weer typische Jeddahfoto's! Geweldig dus! Wat hebben die honden een plezier zeg. Het straalt er af
Dank je!! Wat lief zeg!! Ja, ik ben ook heel blij dat ze zo goed samen gaan
Rhinoooow
Geplaatst: 11-01-10 14:09
ongelofelijk knappe combinatie . 3 totaal verschillende honden. zo blijkt maar eens dat je meer naar karakter moet kijken dan naar het ras.
ik ben zot van je duitse staande. heb altijd een voorkeur voor braques en deze... mmmmmmmmmmm heb je hem van een fokker? en welke? (ben nu al aan het kijken voor binnen paar jaar )
Jeddah
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-10 14:15
Dank je Rhinooow!
Ja, gezien onze Venya, de Rottweiler, een dominante teef is, wilde ik perse een rashond erbij die wel groot genoeg was om met haar te spelen, maar niet het type zou zijn die graag de overhand neemt, en wat dat betreft is Haley perfect!!
Haley heb ik bij een hele fijne fokker vandaan. Ik moet je wel waarschuwen dat ze Duits gefokt is, en dat dat in combinatie met een korthaar onder de Duitse Staande's, een zeer, zeer, zeer werklustige hond geeft die uitstekend voor de jacht geschikt is, maar iets minder voor de gemiddelde huis tuin en keuken gezin Hier is de link van de fokker http://www.dsk-kennelvanduinkercke.nl/