ik ben heel actief op caviaforum.nl

Alleen ligt ie er nu weer eens uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wuis schreef:Ik vind die Skinny's inmiddels erg leuk, maar dan moeten ze wel volledig kaal zijn, en echt nergens meer haar hebben. Dat vind ik een afbreuk.
Ik moet wel zeggen dat ik nog bijna geen mooie foto's van ze heb gezien. De foto's die ik tot nu toe heb gezien doen afbreuk aan hoe leuk ze eigenlijk echt zijn.
Cinnepin schreef:en toch is dit caafje zo ontstaan, wliis waar in een labaratorium maar niet door mensen die er mee geklooit hebben. Ik weet niet precies meer hoe dat zat maar dus niet door geknutsel van de mensen of iig niet zo bedoelt!
RedPassion schreef:Cinnepin schreef:en toch is dit caafje zo ontstaan, wliis waar in een labaratorium maar niet door mensen die er mee geklooit hebben. Ik weet niet precies meer hoe dat zat maar dus niet door geknutsel van de mensen of iig niet zo bedoelt!
In een laboratorium wordt er alleen maar geklooid met dieren.![]()
Maar ik snap wat je bedoeld, het is een mutatie die 'per ongeluk' ontstaan is, net als naaktratten ooit. Echter, dat ze nog steeds bestaan en dat er zelfs meer gefokt worden, dat is toch echt een keuze van mensen. Een keuze die ik persoonlijk niet begrijp, waarom zou je willen fokken met een dier dat een handicap (wat het ontbreken van vacht in mijn ogen echt is) heeft?
Cinnepin schreef:kimmysan schreef:Dat heb ik nog nooit gezienwel apart, maar ik vind ze eigenlijk wel mooier als de doorsnee cavia
haha dat hoor je niet vaak, veel mensen vinden ze lelijkof eng
Ik had in het begin ook zoiets van eehm apart en is het niet eng? Maar eenmaal gaan kijken bij eeen fokker ( was toch nieuwgierig ) en jahoor verkocht! Dat was halvwerwege oktober dit jaar en heb er nu 15
pubelia schreef:Redpassoin: Wat is de handicap dan volgens jou wat skinny's hebben?