Knappe dame idd. Houd je het er bij 1? Mooiere beginnersslang is er niet in mijn ogen.
Wij verkopen ze ook, vind het altijd wel grappig dat je de mensen verteld dat de kindjes in Afrika hiermee voetballen. Ze worden ook wel bal phyton genoemd, dit omdat ze zich oprollen als ze zich bedreigt voelen.
Gerbils zijn het lievelingseten van een Phyton, nadeel is wel dat ze vaak aan de slang gaan knagen. Hamster schijnen ze kieskeurig van te worden juist. Ik zou het gewoon op muizen houden. Tja levend vind ik mooier om te zien (sorry), slang moet dan wat meer moeite doen voor zijn eten idd. Nadeel is wel dat je slang beschadigd kan raken. Net gedood, qua beschadiging van de slang mooier om te voeren ipv. levend. Diepvries, vind ik altijd te veel werk ivm. ontdooien etc. Maar toch wel mooier. Je voert steriel, slang kan niet gewond raken.
Ja ik ga in de eerste instantie voor levend, en ander pre-killed.
Haha dat verhaaltje over de kindjes in Afrika!
maar ik hou het op muizen en ratten, ken meerdere mensen die hun python paar keer gerbils hebben gevoerd, willen gelijk niks anders meer... dus daar waag ik me niet aan.
Urko
Geplaatst: 08-12-09 18:51
echt een hele mooie slang! Prachtig patroon heeft ze
Haha bedankt! morgen arriveert ze dan officieel ^^!
Zal ik wat foto's maken en plaatsen (: want ze is al een heel stuk gegroeid! Het is niet meer zo'n wormpje als op de foto's hoorde ik van degene van wie ik haar krijg.