Heey, proficiat met je nieuwe pup! wat een knappe puppy zeg, ik wil ook zó graag een husky als onze huidige hond er niet meer is, Heel veel plezier morgen in ieder geva! en maak veel foto`s voor ons!!
wat een leukie!! Heel veel succes met hem/haar! Heb zelf ook een hus van nu 5 maanden en 1,5 week!! Echt geweldige dieren, je moet er wel veel mee gaan doen! Heb toevallig gisteren eindelijk een nieuw harnas binnen gekregen! Kunnen we eindelijk spelender wijs beginnen met trainen!
Ik ben heel benieuwd hoe het is gegaan vandaag. Wat een knappe kop heeft ie zeg!
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 05-12-09 20:09
Wat een lekkere rolmops! Een lekker mollig spekkie. Hij ziet er goed uit. ook erg schattig! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Als het goed is, zit tie nu bij jullie in huis! Hoe gaat tie tot nu toe?
efaa
Geplaatst: 05-12-09 20:20
wat een super schatje ik wil ook nog ooit een husky vind het echt geweldige honden. zie dat je m vandaag ben mogen gaan halen ben benieuwd hoe het is? ennee fotooooss
JAAAAAAAAAAAAA het is zo'n scheet en hij gedraagt zich zo voorbeeldig! Eerst was het allemaal maar raar en vreemd maar hij is nu helemaal thuis. Loopt mee aan de riem keurig naast je en loopt niet bij je weg. Echt helemaal goed! Eten en drinken doet hij ook netjes en hij is ook al bijna zinnelijk. Komt helemaal goed
En dan bij deze een paar foto's haha.
Vanmiddag foto's met de echte camera, deze zijn met telefoon gemaakt.
Ja hij is gaaf he! Word nu echt hond-hond. Hij groeit echt als kool. Hij moest alleen ongeveer 125 tot 150gr per voerbeurt, als hij het niet binnen 15 min op heeft nadat hij er voor het laatst heeft aangezeten moet ik het weg halen, maar hij eet nog niet eens 50gr per keer op denk ik, blijft elke keer halve bak staan.. Weet niet waar het aan ligt maar geef hem nu per keer 100gr tot hij dat een keer op eet.. Verder plast hij netjes op de krantjes en het jammere is dat hij volgens mij ons vloerkleed ook als krant ziet want hij plast daar ook op. Op de vloer doet hij het niet. Hoe ga ik hem dat nu weer leren....
Aaaaah brillie . Wat een scheetje zeg! Echt super lief! Heel veel plezier met hem, maar dat zal vast wel lukken .
Esgaroth
Geplaatst: 11-12-09 12:16
Ooohh!! Wat een popjes allemaal! Die laatste foto op de eerste pagina: dat die linkse zo kan slapen zeg?? Jeetje! Hahahaha. Ik vind dat husky's er altijd zo moe uitzien, met van die dikke kringen onder de ogen Maar ik vind ze schitterend, zou er zelf ook heek graag 1 willen hebben, maar mijn vriend vind ze niet leuk (hebben nu een herder). Je hebt een geweldig dier. Hoe heb je hem genoemd? Of heb ik eroverhee gelezen?