Hahahaha dat meen je niet! Is ze al loops geweest?
Sally is al voor de 2e keer loops
Anoniem
Geplaatst: 23-11-09 21:47
Ja, ze is een paar weken geleden voor 't eerst loops geweest, op leeftijd van 7 maanden. Was best even onverwachts, want we wilden haar die week eigenlijk wegbrengen voor sterilisatie... Nu moeten we dus 'n paar maanden wachten.
Ja pfffff gaat echt verschrikkelijk hard Ik weet ook nog als de dag van gister dat Sally zo'n mini humpeltje was. En nu is ze alweer 1 jaar en 2maanden ofzo!
Hee daar hebben we Luna weer! Ze heeft toch wel een hoog dwergkeesgehalte hoor qua uiterlijk. Leuk hoor. Dat baalkoppie ken ik! Weegt ze al 3,5 kg? Hoe groot is ze? Shila weegt 2 kg, maar het is niet zo'n goede eter..
Ze groeit niet meer he... dat scheelt Ik heb er nog nooit een duimstok naast gezet eigenlijk. Maar ze is wel een tikkie groter dan de gemiddelde dwergkees of chi.
wat een lieverd echt een schattig koppie en prachtige kleur is ze een dwerkeesje? of heb ik er over heen gelezen welk ras ze is?
Aims
Geplaatst: 25-11-09 12:46
Wat een prachtig hondje heb je Femke! Zit een heerlijk koppie op Als je dit soort foto's al maakt zonder studio apparatuur ben ik erg benieuwd wat je er van maakt mét!
Malibu
Geplaatst: 25-11-09 12:54
Wat een uber-schattig hondje heb jij!
Ik vind foto 4 het mooist En geweldig hoe ze dan even duidelijk maakt dat het genoeg is geweest klein hondje met groot karakter volgens mij...
Anoniem
Geplaatst: 25-11-09 13:30
Draflinger schreef:
wat een lieverd echt een schattig koppie en prachtige kleur is ze een dwerkeesje? of heb ik er over heen gelezen welk ras ze is?
Haar moeder is een flinke Chihuahua, haar vader een dwergkeesje.
Anoniem
Geplaatst: 25-11-09 13:30
Malibu schreef:
En geweldig hoe ze dan even duidelijk maakt dat het genoeg is geweest klein hondje met groot karakter volgens mij...
Zéker... een enorm karaktertje... Ik moet er dagelijks om lachen.
Echt super geweldige kruising Echt een leuk hondje heb je daar!!
Vind de foto's goed gelukt, maar had niet anders verwacht! Vind alleen jammer dat bij de eerste 2 foto's der borst een beetje is weggevallen! Had meer borst willen zien! Maar is veelbelovend
Judie
Geplaatst: 25-11-09 15:02
aaah hoe een schattige koppie!
lovelanga
Geplaatst: 25-11-09 15:10
ooow ze is zo leuk! ik ben nog bezig om haar na te tekenen (uit je bericht op aanvraag en resultaat tekenen) maar mijn werk ligt al een tijdje stil...ga snel weer een keer verder en ik vind dat halsbandje ook superschattig