Jua [Duitse Dog] Eindelijk thuis, wat een reus alweer!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_rosita_

Re: Jua [Duitse Dog] Eindelijk thuis, wat een reus alweer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:40

O wat een droppie!
Vind die puppenbuikjes altijd zo schattig :D
Vind dr idd ook iets aan de magere kant, maar goed...goed voeren, dan komt het helemaal goed!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:41

Geweldige beesten zijn het! En wat een geweldige pup hebben jullie zeg, ik vind der echt mooi

S_hirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:58

Wat een geweldige foto's lois. Heel veel plezier met der!

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-09 16:43

Bedankt voor de reacties :D

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:08

Aaahhh lois wat is ze al gegroeid zeg :P Jij loopt straks niet met een hond maar met een pony :D

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 15:46

Haha inderdaad :+

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:04

Loiz wat een schatje! :D
Mijn hond was ook zo met die oren toen ze nog pup was, geniet ervan, ze zijn zo groot! :P

Levita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:07

Wat een schatje! Ohhh echt super!

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 22:16

Wat een schatje! Bij doggen duurt het altijd wat langer voor ze spek op de ribben hebben. Bij de mijne heeft het bijna 1.5 jaar geduurt. Mensen vroegen mij regelmatig of hij ziek was omdat hij zo mager was maar hij kwam juist pas bij toen we eindelijk langere stukken met hem gingen lopen. De eerste 14 maanden liepen we elke keer niet langer dan een kwartier. We zijn hem daarna met 2x per week lamshart gaan voeren en toen was hij perfect. 87cm en stralend gezond. Op vakantie inZwitserland liepen we wandeltochten van 4 tot 5 uur en hij kon het makkelijk aan. Regel 1 bij doggen in de groeifase moet alles naar de botten en daarna naar het spek! Je hebt een heeel mooie dame! HEEL VEEL PLEZIER SAMEN.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 08:13

Bedankt!

Is Zwitserland bergachtig? Aangezien we opzoek zijn naar een vakantiebestemming maar Jua dan nog geen jaar is willen we wat vlaks zoeken. (plus dat ik reuma heb, dus erg bergachtig is ook niet zo goed voor mij)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:43

Wat een leuke pup, fantastisch koppie!

Ik ga helemaal mee met anjaenrene, des te beter dat ze nu geen vetjes heeft om extra mee te zeulen, ze moet nog zo belachelijk veel groeien natuurlijk :D

Ennuh, Zwitserland en bergen...:) Het ligt midden in de Alpen, kan niet missen he ;) Er zijn vast ook wel vlakke stukken, maar ga maar uit van bergen, bergen en nog eens bergen.
Het is er wel prachtig ;)

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 09:48

Wat een leuke pup uit mijn woonplaats. Daar komen altijd mooie Doggen vandaan. Wij zien ze regelmatig in het centrum van ons dorp oefenen met de pups. Altijd leuk om te zien zo'n klasje.
Veel plezier met deze kanjer.

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 19:21

Zwitserland zijn bijna alleen maar bergen! Al viel het wel mee, we zaten bij Interlaken in het dal. Djaga heeft een bergtrein gehad en in de kabelbaan en een bergbus gezeten. Treintje was leuk alleen moesten we bij elke tunnel zijn oren dicht houden voor het lawaai! hahaha. Hij had op elke berg een fanclub die hem herkenden van de vorige berg! Was erg grappig. Met alle chinezen op de foto op 1650 meter hoog. Ik zou het alleen met een pup echt niet doen want je loopt ze kapot als je te snel teveel met ze doet! Beter in het begin langzaam en dan 8 jaar lang een hond met goede gewrichten. Hellaas is mijn baby twee jaar geleden op 4 jarige leeftijd aan een acute hartstilstand letterlijk in mijn armen gestorven. Doggen zijn mijn grote liefde maar ik kan het nu nog steeds niet aan om weer aan een te beginnen. Is wel raar hoeveel emotie ik al weer voel als ik naar jou foto's kijk! :(:)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 20:21

Oh dat is inderdaad naar, teminste, voor jou, voor de hond is het beter dan een lijdensweg natuurlijk.
In de zomer is ze wel al uitgegroeit in hoogte, maar we willen in ieder geval nog wel vlakke omgeving zoeken.
We zijn ongeveer 4 weken geleden in Cantabria geweest, het noorden van Spanje (bij Santander) maar dat is ons te bergerig, in ieder geval voor dit jaar, volgend jaar misschien wel een idee, want mijn zus, haar vriend en hun hond wonen in Barcelona en gaan daar vaak heen, plus dat het in de middle of nowhere was, dus ze kunnen zo een uurtje bezig zijn zonder in de buuurt van de weg te komen.
Was ze ook geel of niet?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:28

wat een heerlijk beest zeg :)

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 20:45

Wow wat een prachtig beest!
Die poten zijn ook zo zalig slungelig groot nu, geweldig!
Hier in de buurt heeft iemand ok twee doggen, eentje is gevlekt dat is echt net een kalf als hij die uitlaat :D

anjaenrene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 23:10

Djaga was een gestroomde reu.
87cm en 79 kilo. Ik heb een foto van hem met een stocksadle op z'n rug en eentje waar hij naast een minipony staat en je raad al wie groter is! hahaha :P