Josine, muizen koop ik diepvries. Zijn verschillende adressen voor. Hier in Lelystad hebben we een aquarium/ reptielen winkel die ze verkoopt, in Almere heb je Ranzijn die diepvries voerderdieren verkoopt. De ratten (voor mijn boa) die ik nu in de vriezer heb liggen komen van www.gelukkigdier.nl Hij eet ong. 1 keer in de twee weken een muis.
Anoniem
Geplaatst: 10-11-09 18:03
De rillingen lopen over mijn rug, ik vind ze zoooo eng, brrr. Hier in de tuin zitten ook padden en de kikkers springen altijd uit de aardbeienplanten en elke keer spring ik een meter in de lucht Dus een kusje ga ik niet geven hoor
Sunny, hij heet Splut En het is een prachthoornkikker.
Kimmie, waren dan vast grote dat ze zo duur waren? Weet nog dat ik voor baby Splut €35,- hebt betaald. Maar heb op de vorige beurs het formaat gezien van wat Splut nu is, en daar vroegen ze idd €90,- voor.
het spijt me zeer, maar ik schoot toch echt even in de lach toen ik las dat jullie het kikkertje erg duur vonden, ik hoop dat ik nog een deel van de rekening van de veearts terugkrijg van de verzekering
Tempus_Fugit
Geplaatst: 10-11-09 21:16
Ik dacht dat dat lange ding z'n tong was!! *blond*
Blue9
Geplaatst: 10-11-09 21:19
rent heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeul hard weg met een hand voor de mond
Sjemig wat een grooooooooooooooot hoofd. En eet die echt muizen. Dat zo'n beesten bestaan. Hoe vangt een kikker in het echt eigelijk een muis?
Het zijn dieren die in het wild zich een beetje verschuilen, en stil blijven zitten wachten tot er wat langs komt wat in de bek past. Dan HAPT ie ineens, en heeft ie meestal beet
Blue9
Geplaatst: 10-11-09 21:34
Men ik kan het me niet voorstellen. Succes met je beestje.
vind hem toch wel een beetje schattig, ssjt.
moonfish13
Geplaatst: 10-11-09 21:37
Aaaaaah. Ik blijf twijfelen of ik er niet een zou nemen.. Ze zijn zó verschrikkelijk leuk! Ik ga in december weer naar de reptielenbeurs, wie weet.